Så var det de som stod opp midt på natten for den gravide konen bare måtte ha osteskive....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihi! Smakte den godt?Så var det de som stod opp midt på natten for den gravide konen bare måtte ha osteskive....
Smakte helt fortreffelig! Har aldri vært så glad for å dra meg ut av den varme dynen og inn på et iskaldt kjøkken førHihihi! Smakte den godt?![]()
BVforum via HTC
Fantastisk!Smakte helt fortreffelig! Har aldri vært så glad for å dra meg ut av den varme dynen og inn på et iskaldt kjøkken før![]()
![]()
Tihi hadde det bare vært så vel! Måtte nok stå opp selv du, men drog med tallerkenen tilbake til sengen, så var ikke så værst likevelFantastisk!Heldig du er som har en mann som ordner nattmat til deg
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha! Skjønte det sånn på første du skrev;-) Men da skjønner jeg;-) Bra det smakte i alle fallTihi hadde det bare vært så vel! Måtte nok stå opp selv du, men drog med tallerkenen tilbake til sengen, så var ikke så værst likevel![]()
Så var det de som stod opp midt på natten for den gravide konen bare måtte ha osteskive....