Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jo alt det Jar du en god oppsktift?Lag sjøl. Kjempe lett. Smør, fløte og sjokolade.
Gubben sier han husker ikke i hode.Har jo alt det Jar du en god oppsktift?
Wow, du er god altsåBelgiske trøfler in the making
Vis vedlegget 88852
Var jo ikke akkurat vanskelig. Men den må stå sånn i kjøleskap mange timer, helst til i morgen før jeg kan rulle de ut. Men går og småsmaker på røra. Det smaker veldig godtWow, du er god altså
Var jo ikke akkurat vanskelig. Men den må stå sånn i kjøleskap mange timer, helst til i morgen før jeg kan rulle de ut. Men går og småsmaker på røra. Det smaker veldig godt
Går bra. Nå har jeg glafset i meg 4 skiver nybakt brød så er ganske mett.Litt kibt du ikke kan begynne rett å spise da:/
Spør om noe helt annet jeg nå. Har du sett pm jeg har sendt til deg?Går bra. Nå har jeg glafset i meg 4 skiver nybakt brød så er ganske mett.
Ja var heldig med detHihi, flaks du hadde ingrediensene da
Sukker! Savner sukker så vanvittig! Har bestilt sjokoladepudding og vanlijesaus på fødestua av gubben
Har pakket ned noe gode sjokolader til etter fødselen! Jeg er klar!Sukker! Savner sukker så vanvittig! Har bestilt sjokoladepudding og vanlijesaus på fødestua av gubben