Må ha d bare må ha d!!

~Alexandra~

Gift med forumet
Hei=)
No e æ 7+5 uke på vei, å lure litt på katti man får diverste lysta på enkelte ting?
Æ våkna imorrest å bare MÅTTE ha sjokolademelk, hehe;)
I løpet av dagen har lysten komet flere ganga, kan d være den tingen æ har lyst på, eller e d litt tili??
Ka dåkker andre har slags ting?
Vet om ei som måtte spise jord under ene svangerskapet sitt, grøss!!:)

Sjokolade melk er ikke akkurat så usunt da!!

Har fått helt dilla på ostepop jeg!!! Merkelig nok har jeg ikkje lagt på meg mer enn jeg har gjort! [8|]

lysten kan komme når som helst[:D]...fortreffelig tittel du har valgt, for jeg BARE MÅ HA MELK jeg kan drikke opp til en hel liter til HVERT måltid[&:]...jordmor mente at det kunne være kroppens måte å vise meg at det var behov for melk på[ :)]

Hehe, tenkte no ikkje på at tittelen passa[:D]
Ja, ikkje sant, tenkte d samme der æ sto å rørte O'boyen inn, sunt å godt, åsså får æ i mæ melk uten å måtte passe på d![;)]
Ostepop e no vel mest bare luft, så d ska vel litt te at man ese ut av d...

Da håper jeg virkelig jeg får dette melke kicke snart.. selv om jeg ikke tåler melk, har veldig veldig lyst på men kan bare drikke et par glass me sjokolade melk i uka, uten å bli dårlig! [:(]

Tåle du ikkje melk?
Ikkje sånn laktoseredusert heller?

Har prøvd de meste, til og me noe pulver greier.. men får sånn mage knip.. [:(]

Ja, masse en må gå igjennom når en gravid tror jeg, men vi har liksom en "unnskyldning" for de meste som skjer da.. er vell litt heldig der vil jeg tro [:D]

Bare MÅ ha appelsinjuice hver morgen og helst brødskive med brunost el leverpostei - og leverpostei som jeg ikke er noe særlig glad i ellers da..?? [;)] Kyllingfajitas, fiskegrateng, pølser og potetmos har plutselig blitt favoritt når det gjelder middag. Stakkars sambo hvis han har vært så flink å lagd ferdig middag til jeg kommer hjem og det ikke samsvarer med middagen jeg har gått og tenkt på hele dagen.. Ikke lett å være mann nå nei!

Har heldigvis ikke noen særlig craving på sjokolade el godis, ihvertfall ikke ennå. Spiser egentlig mindre av det enn før jeg ble gravid og det er jo greit nok.

Morsomt det her med "mat-dillaer"! [:D] Rart å se at alle har så forskjellige... Jeg begynte med appelsiner. Så ble det noen mnd med fisk og brokkoli av alle ting, er jo sunt da i det minste... [:)] Mens nå de siste ukene har jeg bare hatt lyst på snop, spiser alt jeg kommer over... Redd jeg kommer til å bli STOR...[:)]

det rareste jeg har hørt noen har "fysi" på er papir! Ei jente spiste vanlig a4 ark! Legen ga beskjed om at hun måtte holde seg til maks 2A4ark om dagen og at hun skulle holde seg unna linjerte ark! hehe snodig.

Jeg har dilla på vannmelon. Men nå er de så vassene... ikke gode men jeg spiser dem for det.

Bra det er andre også som har matlyst her!!! jeg har helt dilla på grovbrød med brunost og sylte .MÅ ha det hver dag ellers..... stakkars samboeren min er litt redd meg om morran før jeg få mat.[;)].Syns jeg har en smule agressive tendenser! blir som regel bra når brødskivene er fortært[:D]

Denne gangen har jeg sluppet billig unna med div lyster på mat, men forrige gang var det verre.

Ble helt dilla på marsmellows.. Kunne spise to pakker om dagen uten problemer.. Ikke noe særlig kvalmende det....

Vi blir jammen rare når vi går gravide[:D]
Jeg hadde også dilla på sjokolademelk en stund, men nå er det bare melk som gjelder til måltidene. Drikker nook en liter i døgnet vil jeg tro[8D]
Ellers fikk jeg plutselig en enorm lyst på sitron. Samboeren min kjører til butikken og kjøper inn så jeg har en stund. Kan ikke gå tom...... Kan spise en hel en i gangen. Nam nam, kjempe godt[:)]

Hehe dette er artig lesing[:D]

Jeg deler lysten på sjokolademelk med deg, AlexandraT. Har gått til innkjøp av en boks oboy-pulver. Det har jeg ikke drukket siden jeg var liten! Drikker heller aldri melk til vanlig, så jeg tror det er kroppen som sier ifra, jeg[:)] I tillegg er jeg jo veldig glad i sjokolade, så der blir det behovet dekket også[;)]

Melk har jeg alltid hatt dilla på, drikker glatt en liter til dagen enten jeg er gravid eller ikke, men har blitt litt mindre nå i det siste.
- i 3-4 uker spiste jeg BARE Agurk (m/majones) på brødskivene til frokost og kvelds -helt til jeg en morgen spydde opp to skiver med Agurk, da var det tvert slutt med agurk i en hel måned!
[8D]har et relativt fanatisk forhold til håndsåpen på badet, da.. den MÅ være av riktig merke, ellers blir jeg kvalm![8D]for ikke å snakke om riktig tannkrem[8|]

hihi.. er morsomt å lese om de forskjellige ja..

ORIGINAL: Louisa
Men, nå kan jeg i det minste gi min mann en klem uten at jeg spyr av ham!!!!!! Ny vasket mann var det verste jeg viste bare noen uker tilbake [:D]

hihi.. det var artig å lese.. godt at det ikke bare er MIN luktesans som gjør meg kvalm og uffen..

Mannen min elsker kylling-nudler, men når han spiser det er jeg ikke venner med han på et par dager, for det lukter SÅ ille!
Tidligere var jeg ikke SÅ kresen på den lukta, da, men etter at jeg er blitt graid reagerer jeg tilogmed på aircondiotion-anlegget i bilen[8D]

Oi, går det an å få det så ille. Er glad det ikke er noe i veien med min luktesans.
Reagerte veldig på fjøslukt en stund da, men det har heldigvis gått over. Egentlig til det beste siden jeg bor på gård.

Å! Så bra å høre Fiorelina!!! [:)] Jeg holder på å bli gal av aircondition lukta! det lukter en blanding mellom våt hund og tåfis!!!! [:'(] Kjærsten min forstår ingenting av det da.. he he kanskje ikke så rart [;)] En annen ting jeg har skikkelig problemer med er frityr- lukt, jeg brekker meg bare vi er i nærheten av mc donalds. Det takler jeg bare ikke.. he he, ja det er mye rart vi jenter skal igjennom disse mnd. [:D]

Back
Topp