Må ha, bare må ha!

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hva slags pålegg MÅ du ha i kjøleskapet?

Og basisvarer og hermetikk, er det noe som havner på innkjøpslisten så fort det er tomt?

Jeg må ha ost og agurk.. Og te...!!!! =)

Alt av ting til taco, kidney bønner, hermetiske tomater, hamburgerrygg, ridderost og jarlsberg... Ja, også poteter, salat, paprika, løk, agurk og tomat :)

Må ha ost (norvegia), paprika og rødløk. Og nå har jeg en periode med gilde sin ovnsbakte leverpostei... Og twinings te-selv om jeg har 50 andre sorter i løs-te...

Løk, gulrøtter, hermetiske tomater, masse forskjellige te. Kommer sikkert på mer også, det er som regel ganske fullt

Melk
Pasta
Pesto
Kylling (jeg tror fryseren er defekt uten)
Raspa ost
Leverpostei
Tomatpuré

Melk, minimum 3 bokser iskaffe, brunost og blåbærsyltetøy.

Og så ligger det en heeeel morrpølse og venter på meg til februar xD

I kjøleskapet; hvitost (Norvegia) og brunost, kallunfilet naturell pålegg, Krydderskinke fra Gilde, syltetøy, frukt, saft, agurk, paprika, løk, hvitløk, parmesanost, egg. Ellers i skap og skuffer; ananas i biter, mais, pasta i ulike varianter, ris, taco, soyasaus, sweet chili saus, hvetemel og andre meltyper, sukker, diverse krydder, bakepulver, vaniljesukker.. ☺

Gulost
Røkt kalkunpålegg
Paprika
Salat
Smør

Her om dagen våknet jeg kl 0600 om morgenen og lå å telte ned til butikkene åpner fordi jeg absolutt måtte ha eple. Så etter det er eple et must i kjøleskapet :P

Ellers finnes alltid alle ingredienser til å lage taco på lur :)

Norvegia og krydderost må jeg alltid ha tilgjengelig!
Ellers må jeg ha bake-basisvarer, som forskjellige typer mel, gjær, sukker, kokesjokolade, hvit sjokolade, natron, salt, bakekakao, hersheysjokolade, brunt sukker osv. Er alltid klar til å lage en kake, hvis ånden kommer over meg! :P

Norvegia, melk, egg, og melange (til steking)
Nå fikk jeg lyst på ostesmørbrød med egg...

Jeg MÅ ha tomater, agurk og leverpostei. Har i det siste også helt angst om jeg ikke har sånne porsjonsposer med kakao lett tilgjengelig også :p

Og kullsyrevann og sitron!! Nam nam nam!

Melk, ost og blåbærsyltetøy :-P

Må ha hvitost og skinke/kjøttpålegg, sant smør som pålegg!
Ellers må jeg ha juice og egg, samt noe grønt i kjøleskapet!

Ellers må jeg ha alt av bakervarer, sukker,mel,gjær osv. Ulike type krydder, må ha hermetiske tomater, ris og pasta, mais og taco ingredienser!

Back
Topp