må høre med dere jeg..

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Fra jeg ble befruktet, vell 1 uke etter så begynte jeg å slite med bekkenet... etter jeg mistet i går, så har det bare blitt verre.. nå klarer jeg såvitt å gå, jeg får meg ikke opp av sofaen :( er så vondt!! verker i lysken og frem i magen, noen som har eller sliter med bekken her? jeg har ALDRI hatt noe problem før nå.. au au !

Har du fått bekreftet at du mistet? Jeg bare tenker om smertene kommer pga exu?

Har du fått bekreftet at du mistet? Jeg bare tenker om smertene kommer pga exu?

Nei, det har jeg ikke.. men jeg testet positivt i går, og startet å blø noen timer senere.. regner med det var kjemisk, for blør enda, men har ikke vondt i magen lengre.. men dette bekkenet blir verre :S

Jeg fikk enorme smerter ved eggløsning, så jeg tror nok bekkenet kan verke etter en kjemisk graviditet også.
Hormoner er mektige saker!

Jeg fikk enorme smerter ved eggløsning, så jeg tror nok bekkenet kan verke etter en kjemisk graviditet også.
Hormoner er mektige saker!

Ja, for dette er insane altså.. kan såvitt bevege meg, smertestillende fungerer ikke heller :(

gikk på krykker over halve svangerskapet med sønnen min. sist jeg ble gravid hadde bekkenet gjort skikkelig vondt i mange dager før jeg testet positivt og jeg testet positivt ca 4 dager før termin.
den gang begynte jeg å blø på samme tidspunkt som deg nå omtrent, fikk etter mye om og men bekreftet en SA jeg blødde lenge, hadde høyt nivå hcg i kroppen som brukte lang tid å gå ut av kroppen. var ikke ferdig med SA før i desember og bekkenet har verket skikkelig kraftig nesten helt til jeg nå ble gravid på nytt. og nå var vi igang igjen.

Ikke for å få opp håpet, men jeg blødde en uke sammenhengende etter positiv test, men er fortsatt gravid

gikk på krykker over halve svangerskapet med sønnen min. sist jeg ble gravid hadde bekkenet gjort skikkelig vondt i mange dager før jeg testet positivt og jeg testet positivt ca 4 dager før termin.
den gang begynte jeg å blø på samme tidspunkt som deg nå omtrent, fikk etter mye om og men bekreftet en SA jeg blødde lenge, hadde høyt nivå hcg i kroppen som brukte lang tid å gå ut av kroppen. var ikke ferdig med SA før i desember og bekkenet har verket skikkelig kraftig nesten helt til jeg nå ble gravid på nytt. og nå var vi igang igjen.

Huff, det er smertefullt.. så jeg kan regne med å gå sånn en stund altså? ser for meg store vondter neste gang spiren sitter da, om den allerede sitter igjen denne mnd..

Huff, det er smertefullt.. så jeg kan regne med å gå sånn en stund altså? ser for meg store vondter neste gang spiren sitter da, om den allerede sitter igjen denne mnd..
ja har vært sånn for meg iallefall og det er ikke godt nei, men jeg har vel også fått det nesten kronisk etter første svangerskap da. men er jo i jobb i bhg foreløpig da, presser meg en stund til, men ja er vondt ja...
håper det gir seg snart for deg.

ja har vært sånn for meg iallefall og det er ikke godt nei, men jeg har vel også fått det nesten kronisk etter første svangerskap da. men er jo i jobb i bhg foreløpig da, presser meg en stund til, men ja er vondt ja...
håper det gir seg snart for deg.

Ja, håper det :)

må si meg enig med de andre over her jeg altså, dra til legen og få det bekreftet, det ville hvertall jeg gjort...

må si meg enig med de andre over her jeg altså, dra til legen og få det bekreftet, det ville hvertall jeg gjort...

er så redd for det jeg, for mensen har jeg.. kan ikke være noe annet, har jo de kraftige menssmertene og blodet er friskt og blør enda..

Fortsatt vondt.. Men fikk negativ test, så håper alt ordner seg inni kroppen min nå :)

Jeg trodde man bestandig skulle undersøkes av lege ved en abort. Om ikke annet så iallefall for å få det registrert i journalen at det faktisk har skjedd. Sånn til seinere anledninger og annen helse hjelp du måtte trenge.

Trist å høre at du mistet. Håper formen din blir bedre snart

Back
Topp