Må Gonal-F oppbevares i kjøleskap??

brukte ikke gonal-f..... står det ikke noe i bruksanvisningen da?

ORIGINAL: MissSunshine

Ble plutselig litt stressa her...

Har hørt det, men du har vel ikke hatt den ute så lenge, så sprett opp nå og ta de i kjøleskapet. Les bruksanvisningen. Tror nok det er det samme som med Puregon, at den du holder på med, dersom det er ampulle og pen så kan du ha den fremme den du bruker. Husk at det lønner seg å sette sprøyta/pennen med romstemperert væske, mer behagelig da.

Min sto ikke i kjøleskapet.

ORIGINAL: ElinR

åssen kl.slett tar du din første sprøyte til onsdag da, ¨så skal jeg tenke på deg [;)]

d skader hvertfall ikke at du har den i kjøleskapet [:)] jeg tar ut min (puregon) i morra kveld for at den ikke skal være så kald til onsdag morgen..

Jeg vet enda ikke klokkeslettet. Har lyst å sette den seint (23.30) hvis det er mulig, men jeg må ringe Haugesund å spørre i morgen. Du da? Planer om å sette de selv eller?

Og jeg har time til UL kl 11.15. Du?[:)]

så likt d er med oss da, har time til UL kl 10.30 jeg [:D][:D]

jeg tar den ca kl 6.30, rett etter sprayen og rett før jeg drar på jobb [;)] setter de selv ja [:)]

Hehe, skikkelig samkjørte vi to[:)] Vi får sende hverandre gode tanker underveis. Tøff du - gruer du deg ikke til sprøytene??

ORIGINAL: MissSunshine

så likt d er med oss da, har time til UL kl 10.30 jeg [:D][:D]

jeg tar den ca kl 6.30, rett etter sprayen og rett før jeg drar på jobb [;)] setter de selv ja [:)]

Hehe, skikkelig samkjørte vi to[:)] Vi får sende hverandre gode tanker underveis. Tøff du - gruer du deg ikke til sprøytene??

Jeg tror at Elin rett og slett ikke tørr å grue seg til sprøyte start, for jeg har dratt henne så mye i øra de siste dagene. Trr hun er mer redd for meg enn sprøytene gett, he he......

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp