Må forlate dere

tinasv

Blir kjent med forumet
"Feiret"bursdagen mi på søndag med innleggelse på sykehuset etter en MA. Helt for jævlig!!! Hadde sist en SA i uke syv. Er det flere som har mistet etter hverandre? Trenger sårt noen happy ending historier.
Lykke til alle sammen!!! Satser på en sommer/høst baby her.

det var fælt..jeg vet om flere par som har mistet to ganger,men tredje gangen har det gått bra,så det er bare å ikke gi opp!lykke til videre[:)]

huff så trist! og ikke minst en trist bursdagsfeiring!
men ikke gi opp! alle gode ting er 3 [:D]
spiren sitter nok neste gang skal du se.

huff det var trist :-( lykke til videre! Du skal nok se at spiren sitter snart igjen [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

signerer

huff, har sjølv hatt ein ma... det positive er jo at eg blei gravid raskt etterpå, det blir sikkert du også[:)] det er heilt grusomt å miste...ønsker deg lykke til vidare...

Signerer

Uff, tinasv- dette var trist lesning! Ord blir fattige, men jeg håper at du ikke mister motet og at dere tar godt vare på hverandre i tiden fremover! Håper noen har noen oppløftende gladhistorier til deg!

signerer den!

Huff, så trist å lese... Føler virkelig med deg!  Hadde selv en SA i mai, men blei jo fort gravid igjen da...  Håper det går bra med deg etterhvert og at du blir fort gravid igjen! Det tar litt tid å komme over sorgen, men for hver dag blir den litt lettere å bære. Lykke til videre uansett!
  Trøsteklem fra meg

ORIGINAL: tinasv

"Feiret"bursdagen mi på søndag med innleggelse på sykehuset etter en MA. Helt for jævlig!!! Hadde sist en SA i uke syv. Er det flere som har mistet etter hverandre? Trenger sårt noen happy ending historier.
Lykke til alle sammen!!! Satser på en sommer/høst baby her.

Har selv mistet i uke 13 for noen år siden. Rett etter ble jeg gravid, og fikk ei nydelig jente. Det er kjempe trist når slikt skjer, men ikke mist motet, neste gang lykkes du.
Masse gode tanker til deg!
KLEM

Back
Topp