GratulererHei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!

Ååå, nå ble jeg glad! Gratulerer så myeHei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!

Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!
Fantastisk!!!! Gratulerer så mye og ønsker deg masse lykke til!Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!
gratulerer så mye!Hei igjen dere her. Tenkte jeg bare ville si ifra om at jeg tok coronavaksine (to doser) etter MA’en og er gravid igjen nå med termin i juni. Blir fulgt opp på sykehuset med UL annenhver uke og krysser det jeg har for at dette går veien!