Må fetes opp :P

*lmk88*

Glad i forumet
Da har jeg vært hos legen.. Fikk ny time når jeg er 8 uker.. Var litt mer å gjøre og se da.. Også har jeg blitt sendt på oppfeting.. Jeg måtte kjøpe meg gresk yoghurt og spise masse ost ;)

Håper dere har hatt en fin dag hittils :)

Så det var bare for å bekrefte? Jeg er 6 pluss 1, og jeg har time neste uke, og da lurer jeg jo på om det er noen vits liksom når første kontroll er 8-12 uker?

Huh!? Hvorfor må du fetes opp? emoticon

Du kan melde deg inn i greddostdilleklubben min;) Ellers kan jeg anbefale å være døgnkvalm, for det eneste som hjelper mot det er å spise ofte;)

*lmk88* skrev:
Da har jeg vært hos legen.. Fikk ny time når jeg er 8 uker.. Var litt mer å gjøre og se da.. Også har jeg blitt sendt på oppfeting.. Jeg måtte kjøpe meg gresk yoghurt og spise masse ost ;)
Håper dere har hatt en fin dag hittils :)

Kunne ønske jeg også trengte fetekur! hehe.... men jeg klarer det fint selv uten kur.... fniiis! småuggen og spiser heeeeeele tiden for å holde kvalmen i sjakk

Pinkie^pie skrev:

Jeg er litt tynn og spiren trenger en litt bedre start... Derfor må jeg gå opp :)

*lmk88* skrev:
Pinkie^pie skrev:

Jeg er litt tynn og spiren trenger en litt bedre start... Derfor må jeg gå opp :)

kan jeg spørre hvor stor du er?
er selv 158 og 47 kg.. eå er ganske så liten selv! prøver alt jeg kan og gå opp, men ikke no hjlper.. så tar i mot gode fete-tips!:)

Kanskje jeg må fetes opp litt jeg også, er 167 cm høy og veier 50 kilo nå. Jeg er jo så kvalm så har gått ned 2 kilo nå da. Uff håper det gir seg, vil ikke og kan ikke gå ned mere i vekt.

Heidi10+12 skrev:
*lmk88* skrev:
Pinkie^pie skrev:

er selv 158 og 47 kg.. eå er ganske så liten selv! prøver alt jeg kan og gå opp, men ikke no hjlper.. så tar i mot gode fete-tips!:)

Ikke få sjokk da :P Jeg er 181 og veier 63kg..

fikk du noen råd om hvordan eller?

Bare gresk yogurt og MASSE ost... Spise yoghurter med masse kalorier og fett ;)

*lmk88* skrev:
Heidi10+12 skrev:
*lmk88* skrev:
Pinkie^pie skrev:

Ikke få sjokk da :P Jeg er 181 og veier 63kg..

Jeg har vært nesten 180 og 55 kg.. gått opp til 62 nå! ;)

Back
Topp