Alene*vi*to
Første møte med forumet
Gml bruker~~Ja, meg men vil ikke bli gjenkjent av en person her inne.
Må bare få ut frustrasjonene inni meg før jeg dævver !!
Jeg finner ikke ord på hvor mye hat jeg bærer til "menn" som ikke skjønner at ett barn er ett barn og ikke en ting de kan "valse" over !
"Menn" som ikke bryr seg en dritt om sitt eget kjøtt og blod får meg til å se rødt.
Om "pappaen" vil straffe meg JA SÅ SE TIL HELVETE Å STRAFF MEG, og ikke MITT barn !!!!
H*n har ikke gjort deg en dritt, og fortjener en behandling tusen ganger bedre enn det du har gitt h*n i alle år h*n har levd.
Du kan ikke dukke opp når det passer deg, og kun da !
Du kan ikke rive opp alt VI , jeg og mitt barn, har bygd opp sammen!
Du kan bare ikke og du får heller ikke lov til tvinge oss til å danse etter din pipe, bare fordi du har rettigheter som far !
Jeg godtar ikke denslags dritt av deg, faen heller !!
Vi har ett liv, og vi må leve det livet etter at du har snudd ryggen til h*n for ente gang, såret og trampet og ignorert barnets følelser.
Hadde dette bare skjedd en gang så kunne jeg kanskje tilgitt, men dette har skjedd gang på gang på gang på gang på gang........................ NÅ ER DET NOK!!!!!
Hva får deg til og tro at du bare kan komme her og komme her ????????
Først sier du alt skal bli bra, at du skal ta mer ansvar.
Så snur du på tiøringen og gir ikke lyd fra deg på mange mnd.
Hva faen for en behandling er det å gi til ett lite barn ?
Gi h*n håp om en fremtid med en far som bryr seg for så å rive det i fillebiter ?
Jeg blir så sint og hatet i meg bare vokser og vokser.
Det er jeg som ser hvordan h*n har det, jeg ser det hver eneste gang du har gått .
Det er jeg som ser hvordan h*n kjemper for å komme tilbake til dagliglivet etter at du har vært der og rotet alt til.
DU KAN IKKE LOVE TING TIL ETT BARN FOR SÅ Å DRITE I DET !!!!!!!!!!!!!!!!!
Takk for at du leste, måtte bare få ut litt frustrasjon.
Må bare få ut frustrasjonene inni meg før jeg dævver !!
Jeg finner ikke ord på hvor mye hat jeg bærer til "menn" som ikke skjønner at ett barn er ett barn og ikke en ting de kan "valse" over !
"Menn" som ikke bryr seg en dritt om sitt eget kjøtt og blod får meg til å se rødt.
Om "pappaen" vil straffe meg JA SÅ SE TIL HELVETE Å STRAFF MEG, og ikke MITT barn !!!!
H*n har ikke gjort deg en dritt, og fortjener en behandling tusen ganger bedre enn det du har gitt h*n i alle år h*n har levd.
Du kan ikke dukke opp når det passer deg, og kun da !
Du kan ikke rive opp alt VI , jeg og mitt barn, har bygd opp sammen!
Du kan bare ikke og du får heller ikke lov til tvinge oss til å danse etter din pipe, bare fordi du har rettigheter som far !
Jeg godtar ikke denslags dritt av deg, faen heller !!
Vi har ett liv, og vi må leve det livet etter at du har snudd ryggen til h*n for ente gang, såret og trampet og ignorert barnets følelser.
Hadde dette bare skjedd en gang så kunne jeg kanskje tilgitt, men dette har skjedd gang på gang på gang på gang på gang........................ NÅ ER DET NOK!!!!!
Hva får deg til og tro at du bare kan komme her og komme her ????????
Først sier du alt skal bli bra, at du skal ta mer ansvar.
Så snur du på tiøringen og gir ikke lyd fra deg på mange mnd.
Hva faen for en behandling er det å gi til ett lite barn ?
Gi h*n håp om en fremtid med en far som bryr seg for så å rive det i fillebiter ?
Jeg blir så sint og hatet i meg bare vokser og vokser.
Det er jeg som ser hvordan h*n har det, jeg ser det hver eneste gang du har gått .
Det er jeg som ser hvordan h*n kjemper for å komme tilbake til dagliglivet etter at du har vært der og rotet alt til.
DU KAN IKKE LOVE TING TIL ETT BARN FOR SÅ Å DRITE I DET !!!!!!!!!!!!!!!!!
Takk for at du leste, måtte bare få ut litt frustrasjon.