Må få tømt litt bare

MarMa89

Glad i forumet
nå skal jeg bare skrive litt av alt jeg går å kverner og tenker på, rett og slett fordi da får jeg det «ut» på et vis..det er jo litt terapi i det å;)
Jeg går nesten hver dag rundt med en «dårlig magefølelse» om man kan kalle det det.. og mye hodepine..det starta tidlig i sommer uten at jeg egentlig helt kan tenke meg hvorfor. Den konstante følelsen av å gå rundt å grue seg, engste seg, men jeg vet ikke riktig for hva.. kanskje er det en kombinasjon av mange ting som har skjedd i årene som har vært, eller at jeg gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen etter permisjonen, eller at jeg føler at jeg har mistet vennskap..
Jeg føler meg rett og slett umotivert, sliten, litt oppbrukt,litt uviktig, og at jeg er lett og erstatte..
Nå skal det sies at jeg har hatt og har et godt liv altså;)
Men jeg har alltid taklet ting alene, har følt at ingen egentlig hører på hva jeg har å si, og har egentlig ikke villet bry andre for mye..
Jeg Skal til legen om en uke, og håper han kan henvise meg til fysio(vond hofte) sånn at jeg kan begynne å trene riktig og kanskje komme i bedre fysisk form, som jeg håper også kan ha en positiv effekt på den psykiske formen..

Da fikk jeg tømt meg litt ihvertfall..takk til deg som gadd å lese:D
 
Håper det ordner seg ❤️klem
 
Håper du finner det som kan gjøre at du føler deg bedre ❤️
 
Vil også legge til at man ikke trenger henvisning mer til Fysio, kan finne en selv som er innen avtaleverket, også bare få time hos dem❤️ Og må legge til at flere(meg) også føler på det å bry andre, men ja lett å si det, men det er ikke ditt ansvar å sette ned foten for dem❤️ Snakk med de du har nære ofte kan det hjelpe mye❤️
 
Når du er i permisjon blir en ofte litt utenfor sosialt sett, mye blir bedre når du starter i jobb igjen. Kanskje du har litt angst?
 
Back
Topp