må få det ut .. (Laaang)

Fe93

Forelsket i forumet
Hei damer!
Måtte bare starte en liten klage topic her :/

Er 35+0 i dag! Yaay, det er jeg faktisk veldig glad for og fornøyd med :)

Men føler ikke jeg har vært helt på topp..spesielt ikke siden forrige uke. :(
Baby beveger mye på seg og har det fint! Men jeg derimot.. Gråter bare av hver lille minste ting og føler meg elendig og totalt ubrukelig!

Forrige uke, natt til onsdag, så hadde jeg veldig kraftige smerter og fikk selvfølgelig ikke sove. Dagen etter ringte jeg jm og endte opp med å dra til legen min. Rieraktiviteter fikk jeg beskjed om. Jeg tenkte: altfor tidlig!!!
Fikk streng beskjed om å ta ting ekstremt med ro og ikke gjøre for mye eller anstrenge meg. Siden det er faren for tidlig fødsel!! Jeg har litt panikk :O greit for meg at han kommer før termin, men helst ikke før uke 37 !!

Igjen i natt så var det et mareritt. Ikke fullt så mye smerter, men fikk bare ikke sove og lå og gråt.

Er bare kjempe lei av å ikke kunne gjøre noe!! Er vanligvis super aktiv (selv under forrige svangerskap) og liker ikke å se rot og føle meg "handikappet".

Jeg greier ikke å gå i normal fart engang, siden det gjør vondt. Pluss at jeg må alltid ha mulighet for å ligge/hvile hodet. Om jeg står/sitter for lenge, altså har hodet oppreist, så blir jeg bare svimmel og kjenner et kjempe press på hodet.

Vel, unnskyld for at det ble så langt :) måtte som sagt bare få det ut!

Uff høres ikke greit ut for deg. Håper de neste 2 ukene går fort og at baby bestemmer seg for å komme i uke 37 :)

Sender en klem, og trøster med at om du føder nå mellom uke 35-37, så går nok det bra:) er jo ikke en magisk endring akkurat den dagen vi er på uke 37.

Sender deg en god klem, nå er det ikke lenge igjen!! Tenk på den fine "premien" du får :)

Forstår det er tungt, men du er langt over den magiske grensen, ta livet med ro og tenk positivt, selv om hormoner styrer på i stor skala;)

Prøv å senk kravene til deg selv nå den siste tiden. Det er nok ingen som forventer at huset skal være 100% rent og ryddig hele tiden. :) Og tenk at jobben du gjør med å bære frem en liten er en stor oppgave, som krever mye av kroppen nå på slutten. :)

Hei damer!
Måtte bare starte en liten klage topic her :/

Er 35+0 i dag! Yaay, det er jeg faktisk veldig glad for og fornøyd med :)

Men føler ikke jeg har vært helt på topp..spesielt ikke siden forrige uke. :(
Baby beveger mye på seg og har det fint! Men jeg derimot.. Gråter bare av hver lille minste ting og føler meg elendig og totalt ubrukelig!

Forrige uke, natt til onsdag, så hadde jeg veldig kraftige smerter og fikk selvfølgelig ikke sove. Dagen etter ringte jeg jm og endte opp med å dra til legen min. Rieraktiviteter fikk jeg beskjed om. Jeg tenkte: altfor tidlig!!!
Fikk streng beskjed om å ta ting ekstremt med ro og ikke gjøre for mye eller anstrenge meg. Siden det er faren for tidlig fødsel!! Jeg har litt panikk :O greit for meg at han kommer før termin, men helst ikke før uke 37 !!

Igjen i natt så var det et mareritt. Ikke fullt så mye smerter, men fikk bare ikke sove og lå og gråt.

Er bare kjempe lei av å ikke kunne gjøre noe!! Er vanligvis super aktiv (selv under forrige svangerskap) og liker ikke å se rot og føle meg "handikappet".

Jeg greier ikke å gå i normal fart engang, siden det gjør vondt. Pluss at jeg må alltid ha mulighet for å ligge/hvile hodet. Om jeg står/sitter for lenge, altså har hodet oppreist, så blir jeg bare svimmel og kjenner et kjempe press på hodet.

Vel, unnskyld for at det ble så langt :) måtte som sagt bare få det ut!
Jeg vet hvordan du har det <3
Har måttet ligge stille halve svangerskapet føles det som. :(
Hvil, se alle favoritt seriene dine, les bøker du liker og forsøk å få i deg mat og se på det som late seg søndag så blir det kanskje litt lettere. :) god bedring <3

Uff, det er ikke enkelt nå i innspurten. Vet godt hvordan du har det. Jeg gikk nettopp på butikken grinende. Fikk noen rare blikk men jeg klarte bare ikke slutte å gråte.. Hulket på veien hjem, tror heldigvis ingen så meg da. Jeg er bare helt tom for alt som heter krefter, energi og vilje.

Vi kan ilke være superkvinner bestandig. Vær fornøyd med det du klarer! Vær heller stolt av deg. Ta det med ro. Kjenner meg mye igjen i det du skriver. Var helt knust da ing ikke var på stell og ikke fikk gjort/hjulpet til . Sender deg en klem. Ta vare på deg selv.

Føler med deg. Vært en del våken med rieaktiviteter i det siste selv.
Føler meg også forferdelig når jeg ikke får gjort det som må gjøres. Hadde bekkenplager og mer i forrige svangerskap, men klarte så mye mer da. Så føler at det er litt tåpelig å ikke klare noe nå.

Men det er snart over!

Kjedelig at det skal være sånn, men det er heldigvis ikke lenge igjen! Prøv å finne noe positivt i hver dag så kanskje det går litt lettere. Kanskje kan du få deg en liten hobby å sysle med hjemme sånn at dagene ikke blir så lange?
Ønsker deg god bedring ❤

Vi kan ilke være superkvinner bestandig. Vær fornøyd med det du klarer! Vær heller stolt av deg. Ta det med ro. Kjenner meg mye igjen i det du skriver. Var helt knust da ing ikke var på stell og ikke fikk gjort/hjulpet til . Sender deg en klem. Ta vare på deg selv.

Tusen takk! Klemmen var veldig godt tatt imot! :) har vært ekstra oppmerksomhetssyk og kosesyk ..stakkars mannen :P

Føler med deg. Vært en del våken med rieaktiviteter i det siste selv.
Føler meg også forferdelig når jeg ikke får gjort det som må gjøres. Hadde bekkenplager og mer i forrige svangerskap, men klarte så mye mer da. Så føler at det er litt tåpelig å ikke klare noe nå.

Men det er snart over!

Teller ned dagene!! Håper han kommer litt før termin (bare ikke altfor tidlig!)
Forrige svangerskap hadde jeg absolutt INGEN plager. Pluss at jeg har vanligvis så sterke menssmerter at da kjente jeg såvidt riene!! Eller, kjente dem. Men mer som noe ubehag, ikke vondt.
Denne gangen derimot....

Kjedelig at det skal være sånn, men det er heldigvis ikke lenge igjen! Prøv å finne noe positivt i hver dag så kanskje det går litt lettere. Kanskje kan du få deg en liten hobby å sysle med hjemme sånn at dagene ikke blir så lange?
Ønsker deg god bedring ❤

Prøver, men humøret og formen er så opp og ned at det er litt vanskelig å finne på en hobby som jeg har lyst til å drive med både i dag OG i morgen x) :P
Men har vært mye lesing og serier..

Prøver, men humøret og formen er så opp og ned at det er litt vanskelig å finne på en hobby som jeg har lyst til å drive med både i dag OG i morgen x) :P
Men har vært mye lesing og serier..
Lesing og serietitting er helt klart godkjent syssel som høygravid og sliten ;) jeg spiller en del playstation hvis jeg er sliten på kvelden. Deilig for hodet å få litt avbrekk og ikke behøve å tenke så mye :)

Sender deg en god klem ❤️
Vet akkurat hvordan du har det! Har det helt likt selv. Kan gråte dagen lang.

Håper de neste ukene går fort for deg :-) vi får heldigvis en fin premie til slutt :-)

Back
Topp