Må du vente lenge før du kommer til hos legen?

ja sist måtte eg vente 3kvarter, så kjedelig altså.
men har reagert på at uansett kor fullt det e på venterommet eller kor langt bak legen e bak skjema, ser de utrolig rolig ut[8|] ikke stresset i det hele tatt.

Pleier ikke bli mer enn 5-10 min[:)]

ORIGINAL: [Hildemor]

Pleier ikke bli mer enn 5-10 min[:)]

Er vel noe slikt her også[;)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: Marje83

Håper dere som må vente lenge vet at dere ikke skal betale hvis det går over en time?????

Det samme skulle jeg skrive [;)]

Sjeldent at vi må vente mer enn 5-10 min. En gang ventet jeg 20 min, og da unnskyldte legen seg veldig!
Det var dessuten en time jeg hadde fått den morgenen, såkalt hastetime. Da bør man regne med at tidene kan skli litt ut[:)]

Hvor står det skrevet? Pappa ventet en time sist, legen beklagde det, men pappa måtte betale rundt 250 kr for det[&:]

En gang ventet jeg i 3 f*ckings timer!! 

Kommer litt ann på...

Hvis jeg har fått time (som svangerskapskontroll eller pga sykdommen min) så kommer jeg som regel inn til avtalt...Noen ganger rekker jeg ikke inn døra før legen min ser meg og vinker meg inn[8D]

Hvis det er hastetime, blir det til at jeg (vi) må vente litt...Aldri mer enn 1 time...

veldig forsjellig, noen ganger 5 min mens andre ganger opptil 45 min

Stort sett kommer e inn med en gang.
Men har skjedd 1 gang at han va så forsinka at det tok nesten 1 time.

Her jeg bor nå, kommer jeg inn med en gang. Men når jeg bodde i oslo så var det ofte en time. Så da ringte jeg alltid før jeg dro og spurte om det var lang ventetid hos den jeg skulle til[;)] så kom jeg heler litt senere

Det variere veldig..
Noen ganger en time, halvanne time og andre ganger halvtime eller bare ti minutter.
Kommer helt ann på hvor travle dager det er. Men er forberdt på at jeg må vente når jeg skal på avtalt time til legen. Derfor går jeg ofte bare å setter meg på legekontoret å venter på å få komme inn til legen. for tar somregel like lang tid det [8D]

Vi kommer alltid inn fort heldigvis[:)]

1,5 til to timer.

Back
Topp