Må du vekke gullet?

Klesklypa

Gift med forumet
Før du skal på jobb og levere i BHG eller våkner han/ho alltid grytidlig uansett??

eller er du heimeverende son at han/ho sover til han/ho våkner?

evt når må du vekke??
 
Jeg må som regel vekke ho, eller storebror vekker ho. Er jo sykemeldt å hjemme hver dag, men prøver å få de i barnehagen til 08.30 . Hvis hi får sove uten å bli vekt, sover ho gjerne til 10
 
ojj.. tenk å ha en unge som sover til ti :) luxus :)

mi har alltid våkna rundt 05.30, så vi har mildt sagt hatt GOOOOOD tid om morningen.
men i det siste har ho begynt å sove til sju.
eg er heime i vente-på-babyen-permisjon no, så eg har levert ho, så det har ikkje vert noke problem. men no begynner bekkenet å bli verre og kynnerene kommer bare eg tenker på å bevege meg, så mannen må nok begynne å levere..
han må da levere ca 07.30, så da må vi nok begynne å vekke ho..
 

HAN vekker MEG. Og da har jeg satt vekkerklokken på 05.30... Ikke noe problem å komme seg opp og rekke jobb her i huset iallfall :) 

Er verre med eldstemann, han er et murmeldyr av dimensjoner. Men må ærlig innrømme at jeg synes småen også kunne sovet litt utpå ;)

 
Må som regel vekke han 0650 for å komme seg på jobb og i barnehagen. Får han søv ut så kan klokka fort nærme seg rundt 11-12 hvis han søv godt. Ellers så e han oppe kl 8. E vi voksne trøtte og vil søv lengre så si vi bare at det e natt så legg han seg ned igjen :) Men ikke alltid at det funker.
 
Må jeg på jobb, så må jeg jo bare vekke henne. Hun våkner stort sett av seg selv etter at det kommer inn i rutinene hennes. Nå som jeg er hjemme så lar jeg henne sove til hun våkner :)
 
mandagar må vi stå opp seinast kvart på 7,  då må vi vekke han.
nokon gongar hoppar han opp og er superklar for dagen, andre gongar må knise litt over dovendyret i han ;) <3
 
Sjeldent at han våkner selv før bhg. Jeg vekker han som regel litt før kl 08. Ellers hadde han snorket videre uten problemer. Sovedyr as always.
 
Eg blir nok vekket her ja. Han våkner no for tiden mellom 05.30 og 7. Som regel i 6 tiden. Før sov han gjerne inne med oss til 8 tiden. Så lenge han sover natten igjen føler eg at eg ikkje burde klage =P 
 
Jupp! Når vi skal opp til vanlig tid så må vi vekke han. Han våkner av seg selv i 08-30-tiden. Men har også opplevd at han faktisk har sovet til  både 10 og 1030 hehhee!! Selv om det tilhørrer sjeldenhetene he he!
 
Det varierer... Men som regel er han oppe 5-10 minutter før meg : ) Da er han så snill at han gjør ikke noe ut av at jeg kler på meg og ordner meg før jeg tar ham opp : ) Han kan leke med biler eller noe i senga i mens, snillingen : ) Da er det bare å ta ham opp, vaske, skifte bleie, kle på og dra i bhg! Herlig! Han får alltid med seg en frukt i bilen, men spiser frokost i bhg.
 
Må vekke henne hver dag SENEST 7.30 :P syvsoveren min :) Syns det er såtrasig å må vekke henne...hun sover såå godt! Ønsker at vi bare kunne sovet til hun våkna :P
 
Det varierer veldig. Har hatt en periode når hvor han har våknet før 6 med basjebleie.. Ellers når jeg drar på jobb så våkner han når jeg står opp halv 7. Men siden jeg er sykemeldt og mannen står opp kvart over 7, så står mini opp da også.
Og når mannen har vært bortreist så har vi nytt et par morgener med å sove til vi våkner av oss selv ca 8-8.30.

Men vi holder på å forandre litt på hvil og sånn, for å få litt mer stabilitet i det..
 
På ukedagene når det er jobb og barnehage må snuppa vekkes. Jeg vekker ho og faren når jeg kommer inn fra stallen ca kl 06.30. I helgene sover ho som regel til ho våkner sånn i 9- halv 10 tiden, av og til sover ho til rundt 11, men det er ikke så ofte for da har jeg som regel vekket hun før det.
 
Her vekke ho meg.. Selv om æ skulle ønske at vi sov hvertfall til vekkeklokka ringte, som vi gjor før jul.. Nu våkne ho mellom 6 og halv 7, og vi har da god tid på mårran. 
E sykemeldt for tida, og han e også hjemme, men vi starte til barnehagen halv 9, for å nå frokosten (som blir frokost nr. 2 for ho) der. Den pakkes bort klokka 9.

E forresten slutta å ha vekkeklokka på, for æ når ikke å sove dit uansett. :P
Og nu når æ har slutta å ha den på, så har ho sovve halvtime-tre kvarter ekstra. HURRA!! :D
 
Back
Topp