Må desverre takke for meg…

trollunge

Blir kjent med forumet
Var på UL idag. 8+2. Men ingen hjerte som slo.. Trist å se den lille som ikke rørte på seg. De sa det måtte ha skjedd i løpet av siste 1-3 dagene.. Det var jo ikke dette vi tenkte vi skulle se idag.. men jeg har hatt en ekkel følelse av at noe ikke var helt som det skulle, de siste dagene.
Så nå må jeg gjennomgå en "hjemme-abort" fra idag, og som skal fullbyrdes her hjemme på onsdag. Fått en haug med piller. Gruer meg så forferdelig!!! Hørt at det gjør forferdelig vondt!?! Hatt en SA før, men da ordnet kroppen opp selv. Og det var fælt nok det! Håper bare denne uken går fort over… Har egentlig ferie fra nå, planene ble ikke helt som planlagt..

Ønsker dere masse lykke til og håper dere får en fin tid fremover :) Jeg har to søte små-jenter, som jeg vil øse ekstra mye kjærlighet utover nå…. :)
 
Stakkars kjære deg :-( utrolig vondt. Kan berolige deg m at den hjemmeaborten ikke er så ille som du er bekymret for. Måtte gjennom det samme selv for litt siden. De smertestillende jeg fikk m hjalp virkelig. Var ikke værre enn en litt ille mens. Ta godt vare på deg selv nå da <3
 
Åh nei, så utrolig leit!
Føler med deg!
 
Uff, så utrolig vondt :( Kjenner smerten helt hit, da jeg opplevde samme sorgen for en uke siden. Håper det blir en smertefri opplevelse for deg, har hørt flere som har skrevet at de ble positivt overrasket over akkurat dette. Sender deg en stor klem <3
 
Huff, så trist :( Jeg hadde hjemmeabort for noen år siden. Det gjorde ikke så vondt, hadde smertestillende. Men var veldig, veldig lei meg da det skjedde. Føler med deg!
 
Ånei :( Det var trist.. Jeg har også vært gjennom abort med piller og styr, måtte dog være på sykehuset fordi jeg var over 9 uker. Det var slett ikke så vondt som jeg hadde trodd (når vi snakker fysisk smerte...). Håper det går like greit for deg som det gjorde for meg. Altså.. ikke greit, for det er jo ikke greit, men at det ikke skal bli veldig smertefullt iallefall.. Stor klem <3
 
Så trist :(
Jeg var også livredd for hjemmeaborten, da jeg hadde hørt så mange skrekkhistorier. Men det gikk helt fint og var ikke vondere enn jeg kunne tåle. Tok litt lang tid bare.
Håper det går greit for deg også. Jeg ville sendt bort barna dagen du skal gjøre det, om de også har ferie. Ikke noe særlig å skulle være mamma midt oppi det hele med alt blodet og det som følger med. Jeg hadde i hvertfall mer enn nok med meg selv.
Håper det klaffer for dere igjen snart.
 
Nei så trist. Sender tanker <3 Håper spiren sitter løpet ut neste gang!
 
Så utrolig leit å lese! ❤️ sender deg en god klem og ønsker deg lykke til videre ❤️
 
Uff, det var vonde nyheter :( Håper du kommer deg fort og at alt går bedre neste gang. Må være utrolig vanskelig, sender deg en varm klem <3
 
Klem til deg
 
Så trist[emoji22] sender over litt ekstra styrke. Dere får ta godt vare på hverandre, også håper jeg dere lykkes fult ut neste gang[emoji173]️
 
Huff så trist p høre. Vil anbefale deg å ta nok smertestillende. Ikke noe vits i å ha mer vondt enn nødvendig. Ikke sikkert du reagerer med smerter slik jeg gjorde men det vil gjøre litt vondt ja. Pillene setter igang Rier for å få alt ut
 
Back
Topp