Må dessverre takke for meg..

Gomp85

Glad i forumet
Da ser det ut som at det denne runden ikke var liv laga dessverre...:( Hatt blødninger i tre dager nå, menssmerter og en hcg som har steget sakte. Bare fornøyd at kroppen nå rydder opp selv. Satser på å prøve på nytt etter første vanlige menstruasjon. Så får kroppen nullstilt seg ordentlig. Skal ta ny hcg prøve på mandag for å se at hcg synker. Lykke til alle dere supre jenter her inne! Kan nok hende jeg titter innom og ser hvordan det går med dere. :happy:

Uff, leit å høre! Håper dere har det bra i denne prosessen og lykke til videre med prøvingen!

Neei, så leit :( Ønsker deg lykke til videre og sender deg en klem [emoji173]

Dette var trist å høre [emoji173] ta godt vare på hverandre og masse lykke til videre [emoji173]

Takk søte dere. :Heartred Går ganske greit heldigvis. Selvsagt er det trist.. men hjelper at man har to hjemme fra før og at det skjedde så tidlig.

Så trist [emoji54] Stor klem og lykke til videre [emoji173]

Så trist [emoji52] håper neste spire sitter hele veien [emoji173]

Så trist [emoji17] lykke til videre [emoji173]

Så trist [emoji853] klem og lykke til videre [emoji173]

Ånei! :(
Krysser alt jeg kan for deg og håper spiren sitter raskt igjen ❤ skal følge med på deg ❤

Så trist :( god klem til dere. Godt du har motet oppe og lykke til videre [emoji173] måtte neste spire sitte til termin

Uff, så trist [emoji17] Ønsker deg lykke til med prøvingen og håper frøet sitter neste gang [emoji173]️ Sender deg en klem [emoji173]️

Takk takk :Heartred:Heartred Håper på en januar/februar/mars spire som sitter hele veien. Bare syklusen kommer tilbake til normalen igjen.

Back
Topp