Må dessverre forlate dere

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Da må jeg dessverre forlate dere :( Denne gangen hadde jeg virkelig trua på at det skulle gå bra! Har hatt en god del symptomer, og ikke blødd ei dråpe. Var på ultralyd i stad, som viste livmor uten foster. Livmoren hadde vokst som den skulle, så dette var en blighted ovum :(:(Skal på sykehuset til onsdag.

Jeg vil ønske dere andre masse lykke til videre i graviditeten ❤️ Håper jeg blir medlem av en ny termingruppe snart, og får bli der hele veien ut

Så trist å høre ❤️ Håper virkelig neste spire klamrer seg fast hos deg. Klem

Å nei, så trist!!! :( Veldig leit. Du hadde ingen aning? :Heartred

Nei, så trist! Håper du snart er tilbake med en ny spire som blir helt til termin!:Heartred

Veldig trist å høre ❤️ Håper neste spire sitter hele veien ❤️

Så fælt!! :( Håper spira sitter kjapt igjen ❤️

Nei så leit!
Uff håper det går bra med deg og at dere er på plass i en nytt terminforum ganske så snart:Heartred

Ingen aning :( Alt virket helt normalt!! Hadde planer om å fortelle det til familie etter denne ultralyden!
Utrolig trist, håper den sitter på nytt snart :Heartred jeg gråt for dere i går. Vet jo at jeg er mer hormonell pga spira, men vet ikke hvordan jeg hadde taklet en slik nyhet. Hadde ikke hørt om det før, men leser at det skjer. Kroppen er så rar! Føler masse med dere :(

Utrolig trist, håper den sitter på nytt snart :Heartred jeg gråt for dere i går. Vet jo at jeg er mer hormonell pga spira, men vet ikke hvordan jeg hadde taklet en slik nyhet. Hadde ikke hørt om det før, men leser at det skjer. Kroppen er så rar! Føler masse med dere :(
Ah tusen takk for det :Heartred Tror snart ikke jeg har fler tårer igjen! Blir heldigvis tatt godt vare på av familie, samboer, og jobber er veldig støttende :Heartred

Ånei, så ufattelig trist :Heartred

Håper virkelig jeg ser deg i en ny termingruppe snart, og at du blir der hele veien!!:Heartbigred

Back
Topp