Må dessverre forlate dere

Murmeldyret

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Juligull2021
Det gikk dessverre som jeg fryktet, rart hvordan magefølelsen kan være så spot on. Har et risikosvangerskap, og ble derfor innkalt til samtale fredag forrige uke, da var jeg 6+6. Fikk time til ultralyd tirsdag denne uken.

Etter timen på fredag begynte jeg å blø. Hadde spottet brunt en uke i forkant, så hadde mentalt begynt å forberede meg på at dette ikke kom til å gå. På ultralyden på tirsdag,7+4, så hun en tom plommesekk som tilsvarte uke 6, men ville at jeg skulle sjekke hcg for å være sikker. På tirsdag var den 4000, og i dag var den 4500, og jeg blør fortsatt, så liten tvil om at det har gått galt denne gangen. Skal inn til neste uke for å se om alt er borte.

Ønsker dere andre masse lykke til, håper alle spirene klorer seg fast helt til mai. Vi satser på å starte prøvingen på nytt så fort som mulig, ble gravid på 3. pp sist, så håper det går like fort nå :)

Trist og lese :( ønsker dere masse lykke til med neste prøving, da klorer spiren seg fast ♡

Huff! Dette var veldig trist :( masse lykke til videre <3

Så trist!! Varme tankar til deg. ❤️ Håpar du og mannen har gode folk rundt dykk. Lykke til med vidare prøving. Håpar det klaffar igjen veldig snart!

Takk for varme tanker ♡ jeg hadde nedturen på lørdag, mannen fikk den etter ultralyden, men går bedre nå. Veldig klare for å komme i gang igjen!

Klem til deg, håper ny liten spire sitter fort. Her satt vår nye på 2 pp etter MA'en.

Uff, så leit å høre:( Sender alle gode tanker og en kjempeklem din vei❤

Så trist. :( <3

<3

Mange klemmer sendes til dere ❤️

Back
Topp