Må dere vekke barna eller våkner de av seg selv?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Da min gikk i bhg fikk han sove til han våknet selv ,etter han startet på skolen har vi måttet vekke han.

Mi går ikke i bhg, så hun får sove til hun våkner av seg selv. Hun misliker sterkt å bli vekket. Blir utrolig grinete av det, så om hun måtte i bhg hadde det vært kjipt ;) Nå sover hun stort sett til 08.30-09. Om det holder seg sånn frem til skolestart, så må vi jo vekke henne :p

Må vekkes, og det er jammen ikke lett.

Så lenge jeg ikke jobber får han sove så lenge han vil. Liker virkelig ikke å bli vekt. I dag sov han til 08.30. Er snart 2 år, så ikke noe problem, men om han fortsetter å sove så lenge må vi vekke han når han begynner på skolen.

Må vekke største de dagene hun begynner tidlig, måtte vekke innimellom når hu gikk i barnehagen også... Måtte jo på jobb så det var opp tidlig hver dag...

Må vekkes til tider står hun opp selv :p

Her må han vekkes, dessverre.. Skulle gjerne latt han sove til han våkner selv. Nå er jeg sykemeldt, så da er det litt lettere å la han sove ut de dagene bekkenet er i form til at jeg leverer.

I hverdagen må jeg som regel vekke begge to, men i helgene sover vi til 2åringen våkner (8-10).

Begge mine våkner mellom 6-7 hver morgen, så her trenge ingen å vekkes, vel, kanskje bortsett fra oss foreldre :P Men er egentlig helt greit da mannen studerer og vi liker å stå opp sammen for å spise frokost :)

Hun våkner som regel 6-7, men hun er så treg at om hun ikke er oppe til 6.45 så vekker jeg henne som regel.

Hun våkner i det jeg står opp :) har en sjelden gang måttet vekke, og det er ikke så lett :p

Mi går ikke i bhg, så hun får sove til hun våkner av seg selv. Hun misliker sterkt å bli vekket. Blir utrolig grinete av det, så om hun måtte i bhg hadde det vært kjipt ;) Nå sover hun stort sett til 08.30-09. Om det holder seg sånn frem til skolestart, så må vi jo vekke henne :p
Min sov til 8.30- fra han var 2-3 år og til skolestart.
Tøff overgang ;)

Eldste våkner selv, minste må oftest vekkes.

De står ofte opp selv

Justerer sovetider slik at se våkner av seg selv. Barn som må vekkes får for lite søvn.

Min blir vekket om han ikke våkner selv til 7.30 :)
Hender han våkner selv før det og..

Back
Topp