Må dere opp om natten?

Iris987

Betatt av forumet
Jeg går på toalettet rett før leggetid så såver jeg til morgenen, da er jeg veldig trengt da,
men har ikke voknet enda av at jeg mååå.. :)

Kjenner jeg er mye mer varsom for lyder og slik nå, om jeg vokner litt på natten så tar det lengre tid før jeg får såve...

Her er jeg oppe 1-2 ganger pr natt for å gå på do :P
Og mer varsom blir du på lyder ;) hehe

ja her også..opp flere ganger om natten.. utrolig hvor mye noe som er så lite kan påvirke! :)

En til to ganger opp for å tisse her også. Men sovner lett igjen.

Det hender jeg må opp i fem tida, men jeg kan også klare å sove til morgen.
Men jeg sover mye lettere ja, og våkner av andre ting enn at jeg må på do også.
Det gjorde jeg ikke før :p

Jeg kan godt våkne om natten og være tissetrengt, men foreløpig går det bra å ikke gå på do før om morgenen.

Joda, oppe og tisser hver natt.

Sover veldig lett nå ja! Hører myyye jeg aldri har hørt før! :)
og må på do 2 ganger om natten

opptil flere ganger.. blææ så upraktisk....

Våkner ikke for å gå på do om natta foreløpig, men jeg vet det kommer.... :P

Jeg skulle vist ikke nevnt at jeg såv hele natten, måtte opp i natt :rolleyes: hehe...

Jeg passer på å drikke lite på kvelden, og som regel sover jeg til morgenen, men innimellom må jeg opp. Jeg sovner heldigvis lett igjen.

Er oppe en gang pr natt... Ca kl 05.00 hver natt faktisk, hehe

Jeg våkner rundt 4-5 for å tisse, super irriterende!! Holder meg så lenge jeg kan men tilslutt må jeg bare tusle... :P

Ikke oppe om natten enda. Var ikke det sist heller før etter uke 30 en gang.

Har forresten merket at jeg ikke tisser SÅ ofte som sist på dagtid, men heller at jeg tisser MER når jeg tisser! Synes ikke jeg holder meg noe mer enn før heller, men blæra holder liksom på MYE mer nå hehehe :P

Må opp 2-3 ganger per natt for å gå på do og sover dårlig. Er veldig kvalm på natta.Å være på jobb på dagtid er fryktelig slitsomt. Teller dager frem til juleferie og krysser fingrene for at kvalmen stilner om noen uker.

Back
Topp