Må de være i veien?

alv1

Første møte med forumet
Er det bare jeg eller er det fler der ute, som plutselig nesten bare har lyst og gi f... i alt og bare starte på nytt?

Er jo fulstendig klar over hvor urealistisk det er, men gudene skal vite at det frister av og til. Etter 10 år i samme forhold, må jeg innrømme at det hadde vært gøy og prøvd noe nytt, sånn mens man ennå er ung og har muligheten. Men da kommer jo inn den hærsens samvittigheta, og den "gode lille engelen" på skuldra og formaner om alt for og imot.
Kjenner det hadde vært godt, bare det og hatt fri annenhver helg....

Nei er vel sånn det blir, når man blir innhentett i hverdagen, men er artig og leke med tanken... du vet den... enn hvis...

Er utrolig glad i min samboer, og tror ikke jeg ville byttet ham ut, men har lært meg at man aldri skal si aldri...

Når vet man egentlig at ett forhold er over, sånn mentalt sett?
Er det når du ikke har mere og prate om, eller er det når du føler at det ikke er mere og hente i forholdet?

jeg hae vært singel i 2 mnd nå og vet fremdeles ikke når det er over.Savner han veldig men på den annen side så er det han jeg ble sammen med for 3 år siden og hvordan vi hadde det da jeg savner. Gikk jo å tenkte det siste halve året om jeg virkelig følte det jeg skulle el om grunnen til at jeg følte mindre er fordi han har forandret seg sånn... Er altså han som gjorde det slutt, tror ikke jeg er født med den egenskapen at jeg kan klare det rett og slett... Er veldig forvirrende å være i et forhold, og er forvirrende nå og, for jeg kommer liksom ikke over han nr jeg ikke vet om de følelsene jeg har er fordi jeg savner han el bare fordi jeg er ensom... Hvis du sitter å tenker som du gjør så prøv å tenke om du har bedre med ham el uten, ikke om du ville hatt det bedre med noen andre. For om du gjør det slutt så er jo sjansen ganske stor for at du blir alene en stund, evt en lang stund...

Egentlig vet jeg at jeg ikke ville hatt det bedre uten ham, er jo utrolig glad i han, spes etter så mange år, men er jo spennende å leke med tanken da...

Nei jeg blir nok her jeg er. Vi har jobbet for mye med det foroldet vi har, til at jeg vil kaste det bort, pga ett innfall i en litt trasi periode...

Back
Topp