Nå er jeg så forbanna og frustrert at jeg bare har lyst til å grine!! Jæ*** mannfolk og deres evne til å ikke klare å tenke langt i det hele tatt!! Gubben var på fylla Igår, en times kjøring hjemmefra, dritafull til langt utpå natta, og smart som han var så bestemte han seg for at han "måtte" kjøre hjem i 8 tiden på mårran idag som han alltid gjør fordi han vil hjem (noen ganger kjører han til og med midt på natta).... Og jeg har sagt til han maaange ganger at han ikke får gjøre det! Han har jo ikke flaks evig! Og idag ble han selvfølgelig stoppet i kontroll og mistet lappen, kanskje i 2 år!!! Og får nok en heftig bot som vi ikke har råd til!! Vi har så vidt råd til regninger å mat allerede, snur og vender på hver krone hver eneste dag
og vi venter nr 2 i februar, så nå detter alt av kjøring osv på meg, fordi den barnslige drittsekken av en mann absolutt "bare" skulle hjem!! Aaaaah jeg blir så oppgitt!! Han ska få lov til å ta så mye buss fremover at han blir grønn, kanskje han lærer. Men f**n heller at det ska gå utover meg at han er så korttenkt!!! Dagens utblåsning... Med hormoner oppå dette, så reagerer jeg ikke akkuratt mindre.
mannfolk er noe herk av å til! Sjønner ikke hva de tenker med.