må bare

snob

Glad i forumet
må bare skryte litt av den deilige snille datteren min!! hun legges som regel hver kveld kl 8 og sover til 8 om morgenen!! hun er så flink[:D] sover hele natten ingen melk om natten en gang[:D] og så ler hun og "roper" alt hun kan å blir helt fasinert av seg selv[:)] å det er jammen koselig dette her[;)] og på lørdag er det navne fest.. gleder oss alle 3
 
Hørtes absolutt deilig ut! Mi tøtta legger seg kl 9,mat 12,03,05,07,og opp i 9 tida....
 
Mi tøtta legger seg kl 9,mat 12,03,05,07,og opp i 9 tida....

 
Hmmm.. det hørtes slitsom ut, hehe. Men så klart verdt det :)
Men får hun kun pupp da eller!?!? Jenny var også sånn helt til jeg begynte med erstatning om kvelden, da sov hun virkelig godt.
 
Nå sover Jenny fra 8-11 og så mat 12-09.00 så er vi våken for dagen med noen små lurer innimellom....
 
Lucas tar kveld mellom åtte og ni, sover til mellom ett og tre, mat igjen fem- seks, står opp mellom 7 og halv ni.
 
 
Emily sover enda gjennom hele natten, hun sovner kl 21.30 og sover til 07, så til 09. Skal prøve å legge henne tidligere,men må ta 15 min om gangen. Nå har hun begynt å sove ute på dagen, da sover hun så godt og kan sove opp til 3 timer. Da er hun så glad og fornøyd når hun våkner med roser i skinnene[:D]
 
Her er han i seng i 7-8 tida, sover til ca 12 da skal han ha mat, så skal han ha mat igjen 2 tida og så 4 tida, så våkner han i 6 tida, men jeg prøver og drøye det til 7 før jeg plukker han opp og tar morgen stellet. Så slenger vi oss på sofan og spiser litt og prater litt og ser på go morgen norge også sovner vi begge i 9 tida igjen og sover til klokka er nesten 11.
 
Back
Topp