Må bare...

x1xPastella

Forumet er livet
Skryte litt..
 
I dag har vi henta den nye pc'en min... Åh fyyyyy så godt... Endeli går det jo fort og jeg ser alle tickerne når de står ved siden av hverandre, den pc'en jeg hadde var en bærbar fra for 10 år siden som nesten streika... Men denne [;)][:D]
 
Og så prøvde vi en ny middag som var knallgod...
 
Og så har jeg malt hele skapet vårt innvendig, masse kriker og kroker, men måtte gjøre det for det lukta så mye etter gamle eier at jeg orka ikke ha mine egne klær inni der.. Har ikke vært vårt rom før nå, men det var jaggu godt å få gjort det...
 
Og så kan jeg ikke få skrytt nok av gubben... Han skrøyt masse av at jeg har malt sånn.. Han fylte vann i badekaret for meg og hjalp meg oppi, (bekkenet krangla jo litt etter all malinga) og så barberte han meg, det var jo skog der... Og så kom han med Cola og sjokolade til meg... ÅHHHH Så god han er...
 
Gratulerer med ny pc![:)]
 
Så flink du har vært i dag!!! [:D]
Da var det nok deilig at gubben så det og skjemte deg bort litt.... [;)]
 
ORIGINAL: snart_4_barn

Så flink du har vært i dag!!! [:D]
Da var det nok deilig at gubben så det og skjemte deg bort litt.... [;)]

 
Sign!! Grattis med ny, rask pc!![:)][:)] 
 
Så flink du er[:)][:)]
Da fortjente du jo virkelig litt ekstra stell av mannen synes jeg.
 
Gratulerer med ny pc også[;)]
 
åååh ja, det heilt fantastisk å bli varta opp når ein ligge i badekaret!
 
Så utrolig deilig å bli skjemt bort da!![:)]
 
ORIGINAL: metteliten

Så flink du er[:)][:)]
Da fortjente du jo virkelig litt ekstra stell av mannen synes jeg.

Gratulerer med ny pc også[;)]

 
Signerer![:D]
Snille mannen!
 
Er det ikke deilig å bli dullet med???!! [;)] [:D] Gratulerer med ny PC! Skulle ønske vi også hadde badekar... hørtes utrolig deilig ut med et bad [:)]
 
Å det hørtes ut som en fin dag ! Så flinke dere hadde vært begge to [:)]
 
Back
Topp