må bare vise

malrodien

Gift med forumet
her er bilder av det kommende barnerommet. min kjære kjæreste har vært så flink til å sette opp komoden i dag[:D] (legg merke til den kule nattlampa da. spøøøkelse)

gleder meg til å få ting på veggene, gardiner, et stort mykt teppe på gulvet og søte sengeklær. satt i sta i stolen der og tenkte litt. det skal komme en liten person hit! å bo sammen med meg å kjæresten! han skal sove i den senga.. *GLEDER meg[:D]*

Fint rom dere har lagd da!! Blir ikke noe med oss den nærmeste tida.. Babyen blir nok å sove på rommet vårt ei stund ja.. Men kunne tenkt meg å male barnerommet før ungen er født da.. Har planene klare! [:D] 

ORIGINAL: Almyrida24

Fint rom dere har lagd da!! Blir ikke noe med oss den nærmeste tida.. Babyen blir nok å sove på rommet vårt ei stund ja.. Men kunne tenkt meg å male barnerommet før ungen er født da.. Har planene klare! [:D] 

det blir jo at den skal sove inne hos oss den første tiden. men det er jo så morsomt å lage til et rom da. dessuten ligger rommet vegg i vegg med vårt romm + at man må gå igjennom barnerommet for å komme inn til vårt. så blir jo ikke store forskjellen om vi legger han der eller inne til oss.

Nei da har dere jo oversikten likevel.. [:D] Vårt ligger forsåvidt vegg i vegg, men er murvegg, pluss at vi må gå gjennom stua og en gang for å komme dit.. Men får se hva vi gjør.. Mailnga hadde vert greit å fått gjort før fødselen, så var det bare å møblere igjen liksom..

malrodien!
Så kuul nattlampe da!!! Skikkelig stilig....

det blir nok et fint rom - likte spøkelseslampa, hvor har du kjøpt den??

Back
Topp