må bare vise et kult bilde

tosmå*

Glad i forumet
Jeg går jo på babysvømming med Lukas, å han elsker vann!! Det er så morsomt med den badingen og dukkingen, og i går ble det tatt undervannsbilde av han..

Såå gøy å se [:D] 

Haha! Så stilig!!! [:D]
Lukas er kjempenydelig..

Herlig!! Har sånt bilde av Johanna, men ikke av August, han var ikke like tøff på svømminga som henne (men han var litt liten kanskje)

ORIGINAL: lenemor

Herlig!! Har sånt bilde av Johanna, men ikke av August, han var ikke like tøff på svømminga som henne (men han var litt liten kanskje)

jeg har ikke sånt bilde av Nathalie, for hun hatet vann. er veldig glad i bading nå, men er ikke så tøff som lillebror når det kommer til vann i øynene å sånn[8D]

Undervannsbilder er så utrolig kult! Vi har et stilig et av Bertine også..

Nydelig gutt da![:)]

Kjempe stilig bilde :-)
Nydelig gutt du har.

Så utrolig stilig! Utrolig flott gutt du har [:D]

Stilig bilde av en skjønn liten gutt med kjempefint navn[:D]

ORIGINAL: lille*frø

Jeg går jo på babysvømming med Lukas, å han elsker vann!! Det er så morsomt med den badingen og dukkingen, og i går ble det tatt undervannsbilde av han..

Hvor er det du går på babysvømming?

ORIGINAL: Hoppetusså

ORIGINAL: lille*frø

Hvor er det du går på babysvømming?

Karmøyhallen. Heilt topp. anbefales, kjempekjekke instruktører, smilende og imøtekommende damer, som kan masse om det de holder på med[:)]

Back
Topp