A Anjalef Gift med forumet 13 Apr 2010 #5 ORIGINAL: lenemor Så søt han er - lenge siden jeg ahr sett bilde av han nå Er en stund siden jeg la inn bilder nå, kommer flere neste gang jeg er hos mamma og pappa.
ORIGINAL: lenemor Så søt han er - lenge siden jeg ahr sett bilde av han nå Er en stund siden jeg la inn bilder nå, kommer flere neste gang jeg er hos mamma og pappa.
A Anjalef Gift med forumet 13 Apr 2010 #6 ORIGINAL: evens mamma hehe den stilen såg kjent ut[8D] skjønn gutt du har[:)] Hender han sovner sånn flere ganger.
ORIGINAL: evens mamma hehe den stilen såg kjent ut[8D] skjønn gutt du har[:)] Hender han sovner sånn flere ganger.
A Anjalef Gift med forumet 13 Apr 2010 #7 ORIGINAL: Actrine Åhhh så herlig han er!! Han er blitt så stor! Takk, han er bare verdens herligste
Almyrida81 Forumet er livet VIP 14 Apr 2010 #13 Ja, nå var det lenge siden gitt.. Men for en skjønnas.. [:D]
A Anjalef Gift med forumet 14 Apr 2010 #14 ORIGINAL: Almyrida81 Ja, nå var det lenge siden gitt.. Men for en skjønnas.. [:D] Tusen takk, ja er en stund siden nå, må skjerpe meg litt.
ORIGINAL: Almyrida81 Ja, nå var det lenge siden gitt.. Men for en skjønnas.. [:D] Tusen takk, ja er en stund siden nå, må skjerpe meg litt.