Må bare vise dere noe jenter....

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Var på shopping senteret i dag for å kjøpe meg litt frukt og sånt, men så måtte jeg bare innom cubus siden de hadde så masse salg der, å jeg fant en kjempe søtt nydelig nøytralt sett til spiren i magen, vet d er veldig tidlig ennå...MEN greide IKKE DY meg[:D]

http://img63.imageshack.us/img63/1439/cimg3943.jpg

det var nydelig :) jeg skal kjøpe noe etter ul :)

Det var kjempesøtt :)

skulle egentlig vente til etter UL men greide ikke dy meg[:)]

var kjempe søtt, og så lite[:D]

hehe det første jeg skal gjøre når jeg kommer over uke 12 er å kjøpe noe smått og nyyyydelig som det der!!

ORIGINAL: Anne L

Kjempefint[:)]

jeg måtte bare kjøpe det..var faktisk på salg da... [:D]betalte 74kr for det og 29kr for luen[:D] skal kjøpe noe når jeg er over 12 uker også å så etter første ul siden vi da kanskje vet hva det blir[:D] men har jentefølelse denne gangen her siden jeg ikke var dårlig i d hele tatt medgutta[:D]

Vi kjøpte en jentebody og en guttebody på romjulssalg sist. Jeg var 8-9 uker på vei. Jentebodyen... kanskje får vi bruke den nå? Tanken var å beholde en og gi vekk den andre når vi visste hva vi fikk, men vi fikk oss ikke til å gi den til noen andre, den var jo kjøpt til  babyen vår...

ORIGINAL: *Stella*

Vi kjøpte en jentebody og en guttebody på romjulssalg sist. Jeg var 8-9 uker på vei. Jentebodyen... kanskje får vi bruke den nå? Tanken var å beholde en og gi vekk den andre når vi visste hva vi fikk, men vi fikk oss ikke til å gi den til noen andre, den var jo kjøpt til  babyen vår...

Det skjønner jeg godt, da hadde ikke jeg heller villet gjort..[:D] jeg har litt fra forrige gang, men ikke så mye har gitt bort en hel haug siden jeg ikke orket å ta vare på alt, så har bare tatt vare på det fineste...[:D] men som sagt vis d ikke blir gutt så skal jeg vertfall ikke ha lyseblått og andre guttefarger! blir det jente, blir det rosa, lilla og rødt m.m

Veldig nusselig. Jeg måtte kikke litt i dag jeg også. Fant en kjempefin kjøredress i jeansfarge på Lindex på 50% stativet. Passer jo til både jente og gutt, men greide såvidt å motstå fristelsen. Vil minst vente til etter 1. kontroll.

Får liksom ikke kjøpt noe om dagen jeg da. Det er litt tidlig å kjøpe mammaklær, men også lite poeng i å kjøpe vanlige klær. Er veldig oppblåst om dagen, så de vanlige klærne mine strammer allerede i livet. [:(]
Sparer masse penger da! De får vel fort bein å gå på når vi skal begynne å kjøpe utstyr. Vurderer å overtale min andre halvdel om at vi må en tur til Tyskland til høsten. Alt av babyutstyr er visst mye billigere der.

Den var jo bare kjempe søt ja...Hadde nok ikke klart å holde meg unna selv hvis jeg hadde fått sett den...[:-]

ORIGINAL: Bina

Å herregud så lite og søtt 

Signerer denne jeg [:)]

ORIGINAL: Anne L

Kjempefint[:)]

Back
Topp