må bare vise dere *bilde*

• Trådstarter Trådstarter 90
  • Opprettet Opprettet

90

Elsker forumet
Har nemlig en veeeldig hormonell hund med løpetid for tiden, har til ingen nytte kjøpt disse dyre hunde trusene på dyrebutikken som hu bare har revet i stykker ved første mulighet, så i dag, dritt lei av å tørke blodflekker å passe på at hu holdt seg unna tepper, dro jeg til Nille å kjøpte 3pakk med barnetruser til 30kr [8D] og euroshopper truseinnlegg, klippet hull til halen og tredde den på[8D] hu har ikke revet den i stykker ennå, men da slipper jeg bli blakk på hundetruser hvertfall!

Ble hun ikke fin? ;)

du er genial[:D]

Hihi! Det der gjorde noen venner av oss også. Tok bare en gammel truse eller boxer i skuffen og klipte hull[:)]
Genialt! Det er nok langt i fra alt man trenger å kjøpe på dyrebutikken[;)]

hehehe [:)] det var en god idè[:)]

lyst og låne mi eller tror på 7 år har jeg måttet tørke vekk maks 15 flekker etter henne... hehe hu vasker seg selv..

men genial løsning du har gjort ja...

ORIGINAL: Sisko

Hehe.. Når vi kastrerte hunden vår, så klarte han ikke gå med skjerm. Så da tok jeg en boxer, klippet hul til halen, og klistret et bind på innsia.. Funka som et skudd [:D] Han fikk ikke slikka seg og det ble ikke fuktig..

kjekt det [:D] dissa "spesial" trusene på dyrebutikken er unødvendig dyre, detter av, og ryker kjempe lett...
Prøvde først med boxer her å, men hu har så liten stump, så selv om min mann bare bruker M, sklei den rett av[8D] måtte ha strlse 6-8år til henne [;)] 

ORIGINAL: GledeSprederen

lyst og låne mi eller tror på 7 år har jeg måttet tørke vekk maks 15 flekker etter henne... hehe hu vasker seg selv..

Hehehe, flink da [;)] Lara er flink til å vaske etter seg hun også, men har hvitt teppe på kjøkknet, å der elsker hun selvfølgelig å ligge[:'(] (varmekabler i gulvet der) + at hun stadig er i stolen, å gjerne senga når vi ikke følger med, å da blir det fort mange flekker som setter seg [:'(] 

Tror jeg må prøve dette på vår også.. Hehehe.. For hu er ikke flink til å vaske etter seg..[>:]

Hehe, smart denne! [:D]

ORIGINAL: Cecilie90

Har nemlig en veeeldig hormonell hund med løpetid for tiden, har til ingen nytte kjøpt disse dyre hunde trusene på dyrebutikken som hu bare har revet i stykker ved første mulighet, så i dag, dritt lei av å tørke blodflekker å passe på at hu holdt seg unna tepper, dro jeg til Nille å kjøpte 3pakk med barnetruser til 30kr [8D] og euroshopper truseinnlegg, klippet hull til halen og tredde den på[8D] hu har ikke revet den i stykker ennå, men da slipper jeg bli blakk på hundetruser hvertfall!

Ble hun ikke fin? ;)

he he he, fantastisk [:)]

Hehehe, flink da [;)] Lara er flink til å vaske etter seg hun også, men har hvitt teppe på kjøkknet, å der elsker hun selvfølgelig å ligge[:'(] (varmekabler i gulvet der) + at hun stadig er i stolen, å gjerne senga når vi ikke følger med, å da blir det fort mange flekker som setter seg [:'(] 

å den er kjedelig hu har ett pledd som er hennes så det er flekker på men det er hennes så det vasker jeg bare også ser det litt rart ut men hehe shit same jeg bruker det ikke.. men hu får ikke ligge i senga av ulike grunner for det første hu tar halve senga.. for det andre hu røyter masse.. hehe er en pyrenee

å den er kjedelig hu har ett pledd som er hennes så det er flekker på men det er hennes så det vasker jeg bare også ser det litt rart ut men hehe shit same jeg bruker det ikke.. men hu får ikke ligge i senga av ulike grunner for det første hu tar halve senga.. for det andre hu røyter masse.. hehe er en pyrenee

Hehe, har egen dyne hu her å, men der vil hu bare ligge om natta [8D] 
Oi, ja er en smule større og litt mer pels på din da gitt[;)] Lara ser faktisk stor ut på bilde[8D] veier på det meste 20-21kg, å da har hu spist litt for mye go saker gitt[;)]

ORIGINAL: Diddij

du er genial[:D]

he he... ble kjempe fin naa ja [;)]
var jo en smart losning det der da [:)]

Back
Topp