Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå[emoji848] Jeg fant den på coop ekstra jeg på første førsøk etter jeg fikk nys om den. Man kan kanskje høre om de skal ta in?
Når du lager ostesmørbrød så kan du bruke all slags salami [emoji6] for du varmebehandlinger salamien da [emoji6]Har ikke funnet den i butikken her heller. Ikke vært overalt da, siden jeg ikke er såå glad i salami. Syns det er vel så godt med et ostesmørbrød innimellom
Når du lager ostesmørbrød så kan du bruke all slags salami [emoji6] for du varmebehandlinger salamien da [emoji6]
Sånn å forstå [emoji1][emoji106] spiser generelt lite salami som kald, bare i ostesmørbrød [emoji6]Det vet jeg, derfor jeg ikke har sjekket ut så nøye hvor jeg evnt får tak i den kokte
Det er det besteSånn å forstå [emoji1][emoji106] spiser generelt lite salami som kald, bare i ostesmørbrød [emoji6]
Hehe [emoji16] har hatt lyst på bløtkake med banan inni i ei uke nå [emoji23]Det er det beste
Nå fikk jeg lyst på det og [emoji14]
Om denne salamien som er trygg for oss at spise![emoji3]
Den smaker ju ikke heeelt som vanlig selvsagt, men gjør absolutt jobben da du craver et salt kjøttpålegg[emoji846][emoji106]