Må bare tipse dere

JGJ

Blir kjent med forumet
Om denne salamien som er trygg for oss at spise![emoji3]
Den smaker ju ikke heeelt som vanlig selvsagt, men gjør absolutt jobben da du craver et salt kjøttpålegg[emoji846][emoji106]
9d6210bfacaaca77c0e320e2280efaf4.jpg

Denne finner jeg ikke i butikken.... Har sett på prix, kiwi, Rema, bunnpris og Coop ekstra. [emoji57]

Har ikke funnet den i butikken her heller. Ikke vært overalt da, siden jeg ikke er såå glad i salami. Syns det er vel så godt med et ostesmørbrød innimellom :)

• Liker
Reactions: JGJ
Åå[emoji848] Jeg fant den på coop ekstra jeg på første førsøk etter jeg fikk nys om den. Man kan kanskje høre om de skal ta in?

Åå[emoji848] Jeg fant den på coop ekstra jeg på første førsøk etter jeg fikk nys om den. Man kan kanskje høre om de skal ta in?

Skulle tro det var mulig, ja. Den coopen jeg sjekket, ligger noen hundre meter unna Grilstad fabrikker. [emoji6]

• Liker
Har ikke funnet den i butikken her heller. Ikke vært overalt da, siden jeg ikke er såå glad i salami. Syns det er vel så godt med et ostesmørbrød innimellom :)
Når du lager ostesmørbrød så kan du bruke all slags salami [emoji6] for du varmebehandlinger salamien da [emoji6]

• Liker
Når du lager ostesmørbrød så kan du bruke all slags salami [emoji6] for du varmebehandlinger salamien da [emoji6]

Det vet jeg, derfor jeg ikke har sjekket ut så nøye hvor jeg evnt får tak i den kokte ;)

Sånn å forstå [emoji1][emoji106] spiser generelt lite salami som kald, bare i ostesmørbrød [emoji6]
Det er det beste :D
Nå fikk jeg lyst på det og [emoji14]

• Liker
Fant den på kiwi nå faktisk, 1 pk igjen, så da må den prøves bare fordi jeg kan :)

• Liker
Jeg prøvde denne siden jeg er så glad i salami, meeen falt ikke helt i smak her, så gav den til ungene. Smakte salamiskinke sa de.. ☺

• Liker
Syns ikke den smakte så veldig godt alene egentlig, men passet veldig bra sammen egg :)

Så pakken i dag men kjøpe den ikke, så ikke god ut engang for meg [emoji87]

Takk for tips! Jeg liker ikke så godt salami, så da kan det jo hende jeg liker denne som ikke smaker salami[emoji1]

Back
Topp