må bare syte litt,,,

Aprilmammaen

Flørter med forumet
jeg er sååååååååå kvalm!! jeg var mye kvalm i sist svangerskap også, men føler det er værre denne gangen, sist kastet jeg ikke opp, men har begynt med det og nå[:'(] i morgen tror jeg at jeg skal ringe til legen å høre om jeg kan sykemeldes,, jeg klarer ikke å gjøre jobben min, og det er virkelig ikke kjekt! ville sånn jobbe helt til permisjonen startet.

blæææææææææææææ[:'(]

huff, det høres slitsomt ut være så dårlig!! jeg er heldigvis(bank i bordet) ikke det!
Ja de aller fleste vil nok jobbe fram til permisjonen, men dessverre er ikke alle i form til det! Du får ta deg en pause fra jobb og ta vare på deg selv og knøttet i magen, og heller komme godt tilbake i jobben når kvalmen gir seg[;)]

Jeg føler virkelig med deg[:)]...jeg er også kjempekvalm og spøy hele forrige uke, har ikke spydd siden fredag og har klart å spise litt mer...men er fremdeles uggen og kvalm. jeg er blitt sykemeldt 100% frem til 20 sept, og det syntes jeg er deilig, hadde aldri klart å gå på jobb i den tilstanden jeg er i heller...

ring legen din og forklar situasjonen, bedre at du kommer deg helt og kan helle rbegynne å jobbe når du er kvitt kvalmen[;)]

Off, det er det verste altså!!![:'(]

Back
Topp