Må bare syte litt :(

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Da var dagen kommet der legen nektet å la meg gå ut fra kontoret uten en sykemelding :( kjeeempe kjedelig syntes jeg. er 100% sykemeldt fram til mars (vil jo egentlig si at jeg ikke skal på jobb før etter permisjonen da)

Føler det er et nederlag å ikke greie å jobbe mer. :( på jobb lo de litt av meg å sa jeg var den første som hadde tatt til tårer pga man må levere sykemelding.
Hva i alle dager skal jeg finne på nå om dagene? ikke kan jeg spise noe godt heller pga svangerskapsdiabetes. huff huff..

sorry måtte bare få det ut.. Men ellers så er det sol her og det er vel egentlig en fin dag. :)

Uff og huff :( hvorfor er du blitt sykemeldt da? Er du så dårlig at du bare må bli sittende liksom? Så du ikke får gjort noen ting?

Jeg er veldig glad for at jeg jobber.. Håper jeg slipper sykemelding!
Men tenk, legen tenker bare på ditt og barnet sitt beste!

Huff, kjenner følelsen. Har vært innom jobb både i går og i dag selv om jeg er 100% sykemeldt, men merker jo at det er en grunn til at jeg ikke kan jobbe.. Er helt ødelagt i rygg og bekken så jeg har ikke sjangs til å sitte foran en kontorpult mer enn 5 min.. Har jo ett håp om å komme litt tilbake før perm, hender det blir bedre når barnet blir større og hode kan stabilisere litt i bekkenet.. Er ett nedelag, men sånn er livet. Vi får kose oss hjemme så godt det går :)

Er i samme situasjon selv, forje svangerskap jobbet jeg fullt til jeg hadde 1 mnd t perm. Så det var skuffende å bli 100% sykmeldt på mandag, og får ikke komme til bake på jobb før etter perm. Jeg er også en om ikke har "ro i rævva" å liker å gå på jobb, å ha no å henge fingrene i.

Men det er nokk en god grunn til at legen satte ned foten til deg å, vi må nokk bare tenke på oss selv å lille klompen i magen <3

Uff og huff :( hvorfor er du blitt sykemeldt da? Er du så dårlig at du bare må bli sittende liksom? Så du ikke får gjort noen ting?

Jeg er veldig glad for at jeg jobber.. Håper jeg slipper sykemelding!
Men tenk, legen tenker bare på ditt og barnet sitt beste!
Har en for slitsom og stressende jobb der det ikke var rom for noe tilrettelegging. Løper frem å tilbake hele dagen mellom tannleger, pasienter, telefonen osv. Så kroppen streiket liksom bare med å gi meg konstant hodeverk og svimmel når den stresset. Så er heller ikke formen noe bra mens jeg venter på time hos spesialist for diabetesen som plutselig kom. Men når kroppen ikke stresser så har jeg det helt fint :)

Har en for slitsom og stressende jobb der det ikke var rom for noe tilrettelegging. Løper frem å tilbake hele dagen mellom tannleger, pasienter, telefonen osv. Så kroppen streiket liksom bare med å gi meg konstant hodeverk og svimmel når den stresset. Så er heller ikke formen noe bra mens jeg venter på time hos spesialist for diabetesen som plutselig kom. Men når kroppen ikke stresser så har jeg det helt fint :)

Trur du kommer til å få godt av litt kvile:) ( hadde eg og egentlig trengt, men eg nekter å sjukemrlde meg:p )

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Blir god tid å få klart barnerommet nå hvertfall :)

Hei. Jeg er også sykemeldt 100% er kjedelig å gå hjemme men nå har jeg plutselig ikke noen jobb å friskmelde meg til lengre heller. Butikken jeg jobbet i har plutselig lakt ned. Jeg bruker dagene til husarbeidet og å gå tur med hunden vår. Men savner veldig å snakke med folk vær dag. Men vær positiv! Ellers blir dagene enda værre. :)

Veldig kjedelig når man liker å jobbe og ønsker å jobbe, men det høres ut som det er nødvendig. Det er jo bare for en liten periode i livet. Prøv å kos deg hjemme:) Forresten, hvis jobben ikke kan tilrettelegge for deg har du rett på svangerskapspenger. Ved sykemelding får du bare feriepenger ut av de 12 første ukene tror jeg...

Hei. Jeg er også sykemeldt 100% er kjedelig å gå hjemme men nå har jeg plutselig ikke noen jobb å friskmelde meg til lengre heller. Butikken jeg jobbet i har plutselig lakt ned. Jeg bruker dagene til husarbeidet og å gå tur med hunden vår. Men savner veldig å snakke med folk vær dag. Men vær positiv! Ellers blir dagene enda værre. :)
Uff det er hvertfall ikke noe gøy å ikke ha noe å gå tilbake til :( men er godt vi har hundene som kan holde oss litt med selskap om dagene da hvertfall :)

Veldig kjedelig når man liker å jobbe og ønsker å jobbe, men det høres ut som det er nødvendig. Det er jo bare for en liten periode i livet. Prøv å kos deg hjemme:) Forresten, hvis jobben ikke kan tilrettelegge for deg har du rett på svangerskapspenger. Ved sykemelding får du bare feriepenger ut av de 12 første ukene tror jeg...
Tusen takk for tipset :)

Back
Topp