må bare syte litt...

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Formen er så drit at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg. :( er jo seff glad for at jeg er gravid. Men når man veksler på å ligge i senga og på sofaen blir jeg frustrert og lei. :( i tillegg er jeg redd for å miste. Føler alt bare er kaos. :( Sorry, måtte bare få det ut et sted..

Lov å ha slike dager i blant :-) Berre ikkje mist motet. Tenk kor heldige vi er som faktisk får lov å vere gravide og bære fram eit anna menneske. For det er ingen kvinnerett og få egne barn i dag. Håper formen kjem seg, og at du likevel får ein fin fredagskveld :-)

Ja, det veit jeg. Og er jo super lykkelig over å ha blitt gravid, er liksom bare formen som ødelegger litt. :/ en fin kveld du også. :)

Ja huff..det er litt av utfordring å gå gravid i 9 månader, om forma er dritt! Eg var veldig dårlig i forrige svangerskap, mista nok motet en gang iblant då ja. Dårlig form tærar på psyken og humøret.

Denne gongen taklar eg ting bedre, muligens fordi dette vil bli den siste eg bærer fram. Så vil prøve å nyte det litt, sjølvom forma kanskje ikkje alltid er like god :-)

Back
Topp