Må bare syte litt

Ruger

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I natt ble jeg virkelig god venn med doen igjen, til og med baderomsgulvet fikk unngjelde en gang før jeg endelig fikk karret meg i seng kl 01.30. Etter 5 timers søvn var det opp igjen for å kjøre min mor til sykehuset. Vel hjemme en og en halv etter så får man en herlig times søvn til på øyet før en må stå opp igjen og karre seg videre til jordmor, først innom doen og vedlikeholde vennskapet vel og merke. 3 meter fra døra på helsestasjonen må jeg bare sjekke tidspunktet en gang til. Hvor jeg har fått klokka 10 fra aner jeg ikke, men der sto det klart og tydelig time kl 12.00. Så nå er det bekreftet at hormontrollet er vanskeligere å holde i tømmene med lite og dårlig søvn, og jeg synes en smuuuule synd på de som oppholder seg i umiddelbar nærhet av meg i dag. Ha en fin dag jenter :o)

Uff da, livet er ikke lett som hormontroll, all grunn til å syte! En av de dagene... Men det går over skal du se :-)

Nei det er sikkert og visst. Og det blir ihvertfall ikke bedre når en ankommer jm og finner ut hvor man hadde kl 10.00 fra. Joda, det var da jeg hadde time, hadde bare klart å skrive opp feil tidspunkt *himler med øynene over meg selv, og gråter en skvett fordi det føles ut som jeg har mistet all kontroll*

Å nei! Det var jo bare det som mangla... Sender deg en god klem jeg og håper dagen din i dag blir bedre.

Back
Topp