Må bare syte litt

Blowout

Forelsket i forumet
Nå har jeg hatt ekstrem kvalme og halsbrann i ett siden lørdag å i tilegg så er jeg trøtt hele tiden, har sovet ekstremt mye de siste dagene men blir liksom aldrig uthvilt, å har jo mye jeg skulle ha fått ordnet og gjort her hjemme, men får jo liksom ikke gjort så mye nå som jeg ikke eier energi og atpåtil er så utrulig kvalm som jeg er, for så snart jeg rører på meg kjennes det ut som at jeg skal spy med en gang [:'(]

Vet det er feil og klage over disse svangerskaps tegnene da de er helt vanlige men synst de kan gji meg ett par timer fri hehe slik at jeg får hentet meg inn å gjort noe.

Så nå håper jeg virkelig kvalmen å halsbrannen kan roe seg ned i noen timer slik at jeg får gjort noe her hjemme...

phuh det var sannelig godt å få blåst ut litt frustrasjon hehe

Haha, full forståelighet for dette, er utrolig hva noen timer "fri" for plagene kan gjøre!
Da er det nesten som man klarer å takle noen timer til MED etterpå...

Masse god bedring i alle fall!!! [:)][:)][:)]

Takk takk.....ja bare et par timer fri for kvalme å jeg skal med glede ha ekstrem kvalme igjen i noen dager for så å få et par timer fri igjen osv hehe

Men det sies jo at det er et godt tegn om man er mye kvalm så håper det stemmer for skal ærlig inrømme at jeg er redd for å måtte oppleve flere SA, så krysser det som krysses kan for at ikke det skjer flere ganger nå.

Sender deg en STOR klem jeg  [:)]

Nei, noen SA er uaktuelt, så best du kniper [;)]

Det går nok helt fint. Ønsker deg masse lykke til, og masse god bedring! Er så mye enklere å nyte svangerskapet når man slipper å være dårlig heeeeeele tiden... [8D]

takk takk skal dere ha, ja vil jo ikke ha flere SA så her knipes det godt igjen for tiden hehe...

den klemmen varmet godt solskinnet vårt [:D]

ORIGINAL: SunShin

Sender deg en STOR klem jeg  [:)]

Tusen takk for klemmen gjemmer meg litt [:)]

Måtte en tur i banken i dag for og få ordnet noe der å det ble en grusom tur for menst jeg satt der å snakka med ho i banken så satt jeg å smågulpet spy hele tiden, så va så innamri glad når jeg endelig kom meg ut i fra banken slik at jeg endelig fikk spydd skikkelig

Huff, stakkar...
Sender deg en STOR trøsteklem!

Back
Topp