Må bare spørre..

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Men Hvordan er utfloden til som er gravide, evt akkurat har funnet ut? Har masse melkehvit utflod, tynn flytende. Kan minne om eggløsning slim innimellom, men er mere den melkehvite utfloden jeg har reagert på.. Skal kjøpe ny test i morgen, har tatt test som var veldig svak positiv, hadde INK 23 mars. Om jeg er gravid så er jeg nå 5+2.

Høres veldig likt ut som hos meg. Var veldig mye i starten og måtte bruke truseinnlegg. Melkehvitt og tyntflytende som du beskriver.
Virker jo veldig lovende, spesielt om du i tillegg har positiv test

Men Hvordan er utfloden til som er gravide, evt akkurat har funnet ut? Har masse melkehvit utflod, tynn flytende. Kan minne om eggløsning slim innimellom, men er mere den melkehvite utfloden jeg har reagert på.. Skal kjøpe ny test i morgen, har tatt test som var veldig svak positiv, hadde INK 23 mars. Om jeg er gravid så er jeg nå 5+2.
Hvaslags test var det og har du bilde?
Hovedregel er at positiv test er positiv test.

Akkurat sånn har jeg det i perioder også :)

Edit skrivefeil

Et av tegnene på graviditet hos meg var at utfloden var strekkbart, men fortsatt som lotion. En merkelig hvit blanding altså.

Back
Topp