Må bare spørre

SuperNova2023

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Men Hvordan er utfloden til som er gravide, evt akkurat har funnet ut? Har masse melkehvit utflod, tynn flytende. Kan minne om eggløsning slim innimellom, men er mere den melkehvite utfloden jeg har reagert på.. Skal kjøpe ny test i morgen, har tatt test som vr veldig svak positiv, hadde INK 23 mars. Om jeg er gravid så er jeg nå 5+2.
 
Last edited:
Utfloden er veldig forskjellig, her har den minnt om el-slim og litt melkehvit. Noen tørker opp litt og...
 
Rett før ikm så var den nesten litt gul og litt tykkere. Det er den fremdeles (er 6+4). Den varierer mer nå da, noen ganger er det veldig likt som el slim, mens andre ganger er det litt gult og seigt. Forandrer seg hele tiden:smug: men husker det var gult og litt seigt før ikm, og det har jeg vanligvis ikke.
 
Testet du noe mer? :p
Hilsen nysgjerrig :hilarious:

Men utfloden min som gravid øker i mengde ihvertfall, og er hvit og minner litt om bodylotion. (unnskyld detaljene :p )
 
Nei, tok den siste testen på mandag. Tror mensen kommer nå. Har fått ømme bryster og utfloden har tørket opp, så regner med at den kommer til uka
 
Nei, tok den siste testen på mandag. Tror mensen kommer nå. Har fått ømme bryster og utfloden har tørket opp, så regner med at den kommer til uka
Så dumt du ikke var gravid da :(
 
Back
Topp