Må bare spørre

samaha27

Elsker forumet
skulle virkelig ikke tro jeg har barn fra før som spør, men bare må gjøre d likevel:p Siden mandag har jeg drevet m harde kynnere døgnet rundt..Varriert fra en og opp til fire i løpet av en time..Da jeg får disse får jeg skikkelig nedpress..I natt våknet jeg av d var dritvondt å tenkte at nå meg jeg stå opp for d her gidder jeg ikke da jeg ikke får sovet orntlig..Da jeg da skulle snu meg for å komme meg ut av senga gjorde d så vondt v trusekanten og murrer skikkelig så fikk heller ikke snudd meg så ut av sengen kom jeg meg ikke..D jeg da lurer på er, hva kunne d være? Hvor lenge kan man ha så harde kynnere før d virker inn? Håper at d roer seg snart så jeg får sovet..Skal jeg gå sånn i fire/fem uker hver dag blir jeg gal..De siste dagene har jeg også begynt å bli brå uggen i magen..Kommer brått og forsvinner like brått etter en stund..Har ikke vært plaget m noe ellers i svangerskapet før nå..

Du er veldig heldig som ikke har hatt noe før nå. Jeg tror du jammen er nødt til å belage deg på å bli gal (dine ord:p )
Jeg må jo bare si at 4 i timen høres deilig ut. Mine har jeg ikke telling på fordi dem går nesten i ett... Og dette er hele døgnet. Sover super dårlig/ikke og klarer ikke reise meg eller snu meg i senga uten hjelp. Det er flott at det ikke er alt for lenge igjen. Om du fortsatt er i full jobb ville jeg nok sykmeldt meg. Lykke til:)

Sier som huleboer, du er heldig! Jeg kan ligge å slappe av på sofaen jeg og få kynnere som varer i flere min og som kommer tett :p ikke for å være ekkel, men det blir nok bare værre fremover. På de verste kynnere, får jeg mageknip helt nederst, litt sånn rie-følelse. Jippi....
Det er iallefall normalt :)

Håper ikke alle får kynnere, har ikke fått det frem til nå, men blir det så ille som dere beskriver det har jeg et stort problem er jo alene hjemme frem til ti dager før termin... Da risikerer jeg å bli sengeliggende.....

Rimelig plagsomt da man ikke får sovet pga d og ikke har mulighet til å legge seg på dagtid..Er ikke i jobb, men har nok her hjemme da jeg er alene m barna hele uka..Er nok flere enn fire i timen om jeg tar m dem som er svake, men d er de sterke jeg har tella..Dem som jeg må ta meg skikkelig på tak igjennom..

Høres ut som den murringer er modning. :)

Sier som huleboer, du er heldig! Jeg kan ligge å slappe av på sofaen jeg og få kynnere som varer i flere min og som kommer tett :p ikke for å være ekkel, men det blir nok bare værre fremover. På de verste kynnere, får jeg mageknip helt nederst, litt sånn rie-følelse. Jippi....
Høres ut som vi har det helt likt :p vi får håpe at det lønner seg tilslutt!

Der er jeg og..

Er vel kanskje ikke så rart man har d hardere og merker mere Når man vært gjennom d flere ganger:)Får bare smøre seg m tålmodighet å se hvor lenge d går..Tiden blir nok lang frem til d når man har d sånn nå

Håper ikke alle får kynnere, har ikke fått det frem til nå, men blir det så ille som dere beskriver det har jeg et stort problem er jo alene hjemme frem til ti dager før termin... Da risikerer jeg å bli sengeliggende.....
Måtte søke det opp på nettet. Siden du lurte på om alle får det. Jeg har heller ikke kynnere. Det står at alle får det. Men ikke alle merker det. Og at når magen blir hard og det kjennes ut som at det er ungen så presser er det kynnere. Ikke vet jeg om det stemmer. Men det har jeg sånn av og til og da stopper jeg opp totalt. For det er så ubehagelig. Og stikkinger har jeg hatt 1 kveld før jeg skulle legge meg. Ikke sjans å gå å legge seg. Så vondt som det var.

Måtte søke det opp på nettet. Siden du lurte på om alle får det. Jeg har heller ikke kynnere. Det står at alle får det. Men ikke alle merker det. Og at når magen blir hard og det kjennes ut som at det er ungen så presser er det kynnere. Ikke vet jeg om det stemmer. Men det har jeg sånn av og til og da stopper jeg opp totalt. For det er så ubehagelig. Og stikkinger har jeg hatt 1 kveld før jeg skulle legge meg. Ikke sjans å gå å legge seg. Så vondt som det var.

Med andre ord jeg kan håpe det er i gang bare jeg ikke merker det... Har håpet på å føde før termin, men nå har jeg jammen gitt opp, lenge til termin men prøver å innstille meg på å gå over.... Bedre å bli positivt overasket;)

Med andre ord jeg kan håpe det er i gang bare jeg ikke merker det... Har håpet på å føde før termin, men nå har jeg jammen gitt opp, lenge til termin men prøver å innstille meg på å gå over.... Bedre å bli positivt overasket;)
Synes ikke det er så lenge til egentlig. Vi venter jo like lenge som dem andre. Bare føles at vi er så langt bak siden det er såpass mange dager i en terningruppe. Forventer termin eller over. Men har en finger på at det blir litt før. Begynner å få mer og mer vondt og ubehag. I går kveld etter at jeg skrev på bv. Så fikk jeg stikkinger. Og så i speilet at magen var større. Så ting skjer og følger sin naturlige gang. Prøver å tenke på vondt og ubehag som forberedelse til det gode.

Ja kjenner på termingruppene skulle vært delt i to, føles som å være langt bak når du er på siste halvdel av mnd;)

Back
Topp