Må bare spørre...

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Dere som har flere barn! Dette er sikkert en selvfølge for de fleste, men er godt å høre folk si det!
Var det den samme umiddelbare kjærligheten til alle barna? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Syns det har kommet på forskjellig tidspunkt med alle 3 ;) Med nr 1 kom det når jeg fikk holde henne første gang når hun var 3 dager gammel, med nr 2 det øyeblikket jeg fikk han på meg under fødselen. Nå med nr 3 kom det når jeg fikk henne inn til meg på oppvåkninga etter jeg hadde hatt utskrapning.
Men jeg elsker de like høyt, og husker jeg gikk med de samme tankene etter at jeg fikk nr 1 :)
 
En helt normal tanke jeg tror alle har!:D deriblant også jeg...
Og ja, man elsker alle barna like høyt:D
Mammahjertet vokser med antall barn! En fantastisk følelse når man plutselig har to man kan overøse med kjærlighet:D

Kjærligheten til barna kom umiddelbart første gang jeg så dem:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Den kom like fort med begge to, og jeg er like glad i begge:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tenkt mye på det selv :) og på om forholdet til første barnet blir annerledes?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Ja, her er det mer enn nok av kjærlighet til begge to! (Og til og med litt til mannen i tillegg - hehe ;) ) Har kommet umiddelbart så snart jeg har fått dem på brystet (dvs. rett etter fødsel med begge to) og kjent på "livet", varmen og hjelpesløsheten :)
 
Ja det er like stor plass i hjertet til alle barna som kommer ;-)
Tror det har kommet med en gang når jeg fikk begge mine på brystet.


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Med alle har det kommet gradvis iløpet av de første dagene. Kan ikke huske en sånn umiddelbar kjærlighet, mer ett beskyttelsesinnstinkt som har utviklet seg? Vanskelig å forklare. Er alltid så fortumlet etter en fødsel jeg, så trenger noen timer på å lande og kjenne på følelsene. Er så praktisk underveis i fødselen og etterpå :p Men når følelsene først kommer, så har jeg like mye kjærlighet til alle ♡
 
Samme fantastiske lykkefølelsen overfor begge to <3
 
Aboslutt, begge to <3
Husker jeg tenkte det selv da vi skulle ha nr 2.. Er god plass i mammahjertet <3


Jente 2010 & 2012 <3
 
Med en gang på begge :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde fødselsdepresjon med første så jeg følte det vel ikke helt sånn før jeg ble frisk igjen.
Håper på en annerledes opplevelse nå :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Like mye kjærlighet til begge med en gang her og :D


Storebror - juni 12 <3
Lillebror - juni 14 <3
 
Back
Topp