Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: litlå
jeg har heller ikke hatt sex etter fødsel... frister ikke helt enda... og tørr liksom ikke helt enda... [&:]
jeg har heller ikke hatt sex etter fødsel... frister ikke helt enda... og tørr liksom ikke helt enda... [&:]
ORIGINAL: Karena
Godt å høre at det er flere. Hvordan tar kjæresten din det da? Det går nesten litt utover forholdet vårt dette. Håper at lysten kommer tilbake..
ORIGINAL: *JuLiAnE*
huff, jeg trodde jeg var den eneste som ikke hadde hatt sex enda jeg.. har prøvd 2ganger, men jeg er ganske sikker på at jeg ble sydd igjen et sting formye... [&:]for vi har ikke fått den inn engang... for det har gjort for vondt..hmm.. sambo blir jeg helt fortvila stakkar, har faktisk ikke hatt sex i hele 2007 vi[8|] sambo har sagt at han skal slutte å mase på meg om det siden han vet at jeg får vondt og at det ikke er fordi jeg ikke har lyst på han.. Får håpe det blir bedre snart, ellers må jeg vel ta en tur til legen å få klipt opp der hvor det er sydd formye...[&:][&:][&:][&:][8|][&:][&:][:'(][>:] Hååååååååååper det blir bedre!!!!!!