Må bare spørre!!

x1xKarena

Flørter med forumet
Er det noen av dere som IKKE har hatt sex etter fødselen? Jeg har nemlig ikke det, og jeg har liksom ikke følt behovet. Nesten rart.. Vet ikke om jeg har så lyst til det enda heller. Er det jeg som er rar?

jeg har heller ikke hatt sex etter fødsel... frister ikke helt enda... og tørr liksom ikke helt enda... [&:]

Jeg har ikke hatt. Føler heller ikke behovet for det ennå jeg heller

ORIGINAL: litlå

jeg har heller ikke hatt sex etter fødsel... frister ikke helt enda... og tørr liksom ikke helt enda... [&:]

Godt å høre at det er flere. Hvordan tar kjæresten din det da? Det går nesten litt utover forholdet vårt dette. Håper at lysten kommer tilbake..

jeg har nå endelig fått klarsignal fra gynekologen min (revnet så masse inni, så vi har måttet vente)-- SÅ I KVELD blir det action ja! Over 7 uker siden sist!! Blir spennende å se om alt funker - hehe  [:D]

ORIGINAL: stinemille

jeg har nå endelig fått klarsignal fra gynekologen min (revnet så masse inni, så vi har måttet vente)-- SÅ I KVELD blir det action ja! Over 7 uker siden sist!! Blir spennende å se om alt funker - hehe  [:D]

Lykke til

signerer denne jeg

Hehe, lykke til  

Vi har, men 2 ganger... Trodde det skulle være annerledes enn før, men det var det ikke. Men, mulig noe mindre følsomhet der nede... lurer litt på det ;) Det gjorde forresten litt vondt, og så blødde jeg litt et par dager etterpå (bare bittelitt)

Jeg har ikke hatt sex enda, men har store planer med en gang jeg er ferdig med uka mi[:)]

Vi har hatt sex en del ganger etter fødselen...Jeg følte ikke noe særlig lyst, men slik var det etter forrige fødsel også...Så jeg tenkte jeg bare måtte hoppe i det - og det gikk veldig greit, og nå er lysten tilbake også, gitt[:D]

Vi har hatt myyyye sex, har virkelig savnet det.
Det tok 4 uker før vi turte å prøve. De første gangene var ikke så behagelige,
men etter en stund ble det godt igjen. Bruker mye glidemiddel, det anbefales, merker at det blir ikke like
vått lengere. Men de skal vist bli som før etter man har sluttet å amme har jeg hørt.

Så bra det går bedre denne gangen![;)] Jeg fikk litt hetta en periode selv, mistet helt lysten. Men den er heldigvis tilbake igjen nå[:)]

Nei har ikke det. Frister absolutt IKKE. Er litt skummelt egentlig. Han er jo 2 mnd nå... Kommer vel tilbake den lysten får en tro [;)]. Blir litt gnisninger når det er sånn

ORIGINAL: Karena

Godt å høre at det er flere. Hvordan tar kjæresten din det da? Det går nesten litt utover forholdet vårt dette. Håper at lysten kommer tilbake..

sambo har lyst.. og prøver seg av og til.. men til ingen nytte... jeg får det ikke til enda.. foreløbig tar han det fint... [&:] men kan nok være han begynner å bli utålmodig etter hvert...

ORIGINAL: *JuLiAnE*

huff, jeg trodde jeg var den eneste som ikke hadde hatt sex enda jeg.. har prøvd 2ganger, men jeg er ganske sikker på at jeg ble sydd igjen et sting formye... [&:]for vi har ikke fått den inn engang... for det har gjort for vondt..hmm.. sambo blir jeg helt fortvila stakkar, har faktisk ikke hatt sex i hele 2007 vi[8|] sambo har sagt at han skal slutte å mase på meg om det siden han vet at jeg får vondt og at det ikke er fordi jeg ikke har lyst på han.. Får håpe det blir bedre snart, ellers må jeg vel ta en tur til legen å få klipt opp der hvor det er sydd formye...[&:][&:][&:][&:][8|][&:][&:][:'(][>:] Hååååååååååper det blir bedre!!!!!!

Det går faktisk ann å bli sydd for mye... Jeg ble re-operert når min første sønn var 16 mnd gammel, fordi de hadde sydd meg for mye igjen etter fødselen.. Måtte klippe opp litt og sy 4 sting. Gjorde kjempevondt å ha sex, fikk faktisk en liten rift etter hver gang... Så anbefaler det å sjekke det opp!! Var kjempe dumt av meg å gå så lenge med det, men håpet liksom at det skulle bli bedre...

Back
Topp