Må bare spørre

Nei, beklager...forhåpentligvis er j i oslo to dager seinere [;)] Men gud, så deilig d hadde vært å dratt t kreta. J vil ha sommer og sooooool!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Lolodi

Kanskje [:)] Hvordan det?

Vi skal reise da,så tenkte eg..Så moro vis noen her inne og skulle nedover da [8D]Mini treff på Gardemoen haha[:)]Vi bestilte hos Nazar..Hadde allerede bestilt hos Apollo men ved og fyke til Oslo og reise med Nazar sparte vi 10 000 kr og nå skal vi bo på all inclusiv,det var ikke det på apollo [:D]

ORIGINAL: *Snoopy*

Kanskje [:)] Hvordan det?

Vi skal reise da,så tenkte eg..Så moro vis noen her inne og skulle nedover da [8D]Mini treff på Gardemoen haha[:)]Vi bestilte hos Nazar..Hadde allerede bestilt hos Apollo men ved og fyke til Oslo og reise med Nazar sparte vi 10 000 kr og nå skal vi bo på all inclusiv,det var ikke det på apollo [:D]

Det var mange penger spart [:)] Pappa spurte om jeg ville være med til Kreta, men jeg har ikke bestemt meg enda.

Så spennende da [:D]Kanskje vi treffes på Gardemoen da!Ja det syntes vi og!Å siden sambo er så kresen er det like greit med all inclusiv..Så skal vi jo i bryllup og 50 års dag der nede så blir det nok kinamat i byen å litt sånn [8D]Men med Thea på slep er det absolut enklest og holde seg mest mulig på hotellet

Back
Topp