Må bare spørre

fano

Gift med forumet
Kan alkohol påvirke eggkvaliteten. Jeg har så og si ikke tatt meg en fest etter at vi begynte prøverørs karusellen. Tok en fest på nyttårsaften og en liten fest i november. Vil liksom prøve og rense kroppen litt. Ja, det høres sikkert rart ut, men gud hva man ikke tenker på i en sånn prosess. Jeg har blitt bedt på vinkveld med noen venninde før vi setter i gang med ny runde, og vet ikke om jeg tør hvis det kan ha noe og si på kvaliteten liksom [8|] Spør jeg dumt??  Blir litt tullerusk kjenenr jeg, hihi [;)]

Fikk beskjed på sykehuset at jeg skulle leve helt som normalt. Helt til en eventuell test var positiv. Så drikker litt jeg altså, men ingen "rotbløyte"[;)]
Men var så å si avhold under stikking[:)]

Jeg tror det sunneste er å leve helt normalt jeg!
Jeg har 2 icsi mirakler og på det siste forsøket så tok jeg ut egg på en torsdag. På fredag arrangerte jeg fest og tok en fest selv. Sluttet å drikke midnatt. Lørdag kl 1200 satte jeg inn 1 egg.

Fortalte det til legen at jeg tok en fest kvelden før... "Det var lurt sa han det er jo minst 18 mnd til neste fest vet du"[;)] og det fikk han rett i. Snuppa kom etter 9 mnd på dagen hun!

Er viktig å unne seg litt kos og hygge og så litt alkohol skal nok ikkje skade!

Back
Topp