Må bare spørre; Røde, vonde prikker på fingrene..

tullmusa

Forumet er livet
Har ikke noe med barn å gjøre, og passet liksom heller ikke inn på helse og velvære, så jeg spør her. Kanskje litt teit.. Men kanskje noen kan svare meg. [:)]

I slutten av forrige uke, og i helga begynte jeg å få noen røde prikker på fingrene på høyrehånda. Det er mest på langefingeren, åtte stk for å være eksakt, en del på pekefingeren og noen på tommelen.

Det begynte med at jeg kjente det var litt vondt å bruke bestikk da jeg spiste. Tok på plaster meg en bit bretta papir der det var mest vondt. Det hjalp ikke noe særlig. Da jeg kjente etter merka jeg at det var flere plasser det gjorde vondt. Pittesmå "opphopninger" som er vonde når jeg kommer borti dem. Dagen etter var de røde, 1-3 mm stor. Har en i "knekken" på pekefingeren, og det er ubehagelig å bøye den.

Altså, syns det er skikkelig teit å måtte spørre her, men enda teitere å spørre legen. Hehe! Syns det bare er en liten filleting, men lurer så på hva det er. Kanskje det går over av seg selv. Håper det, for det er jo ubehagelig. [&:]

Nå oppdaga jeg noen på venstre hånd også![&:][&:]

Hørtes ikke noe godt ut[&o] Vet du at sambo hadde det ganske likt her for en stund siden. Han sluttet å blande mme og det gikk over[8|] God bedring til deg[:)]

ORIGINAL: LeneChr

Hørtes ikke noe godt ut[&o] Vet du at sambo hadde det ganske likt her for en stund siden. Han sluttet å blande mme og det gikk over[8|] God bedring til deg[:)]

Hmm.. Merkelig! Men det var nå bra dere fant ut hva det var. [:)]
Har jo blanda MME siden han var ca 4 mnd, så det er nok ikke det. [:D]

Hum, høres ikke noe godt ut.

Har du mulighet til å legge ut bilde?? Kanskje lettere å kjenne det igjen da?

Første jeg tenkte på var en type psoriasis, med meg begynner det med små prikker som stikker litt opp, men de klør verre en myggstikk.[&:]

ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: LeneChr

Hmm.. Merkelig! Men det var nå bra dere fant ut hva det var. [:)]
Har jo blanda MME siden han var ca 4 mnd, så det er nok ikke det. [:D]

Hmm, nei da kan det ihvertfall ikke være det. Hadde hørt med legen jeg[:)]

Ja, jeg tenkte også på psoreasis da de dukka opp, men tviler på at det er det, eller jeg kan jo aldri vite.
Tenkte også på om jeg reagerer på bestikket. Men da burde jeg vel hatt det på den andre hånden også, på flere plasser kanske.. Hmmm..

Prøvde å ta bilde, men det ble ikke noe bra, og så var kameraet fritt for strøm.[:'(]

ORIGINAL: Define

dette har jeg også hatt, kommer og går... er veldig vondt når du tar på dem, men må nesten ha mikroskop for å se dem..

dytter jeg også..
hva er dette ?

Merkelige greier ja. [&:]

Back
Topp