Må bare spørre noen

Leverihåpet

Gift med forumet
Kjære søte damer spm til dere....

Nå blir det litt detaljert her, men jeg må spørre noen og her er det beste plassen å spøre.

I dag har jeg kjent litt TR smerter, men ikke så mye. Kjempe støl i lår/rumpe/bekken og litt mage(Ser helt Super teit ut når jeg går). Det er likevondt som da jeg hadde uttak. Samme greiene... Vondt å sitte å gå
kvalm nå på kveldstid. (Ruge dag 6)
Jeg tar jo denne kremen som skal føres opp i vag. den er jo hvit, men da jeg gikk på toalettet var den lyse rosa.
Er det noe galt med meg? Itillegg er jeg såå oppblåst og ser ut som om jeg skulle være 5 mnd på vei minst... Helt sykt.
Og det er som jeg ikke får plass til mat fordi jeg føler meg "mett".

What to do?? [8|][&o]

Kan dessverre ikke hjepe, dytter....
Lykke til!

DYTTER

Da er heilt vanlig at crinonekremen blir rosa, så ikkje bekymra deg for da.

Ang smertene så får me jo håpa at da er festesmerter[:)] Men kan jo væra så mangt.. Kan jo bli sånn berre av å ligga rart når ein sover..

Krysse i alle fall fingrane for at da er egget som holder på å grava seg ned

Pusten har jeg under kontorll...Skal til legen og sjekke crp i morgen tidlig for å se at den ikke går mere opp.
Ja det er Crinonen. Rester etter dag 6 er det mulig skulle ikke det kommet før? Jeg hadde rester som kom ut de 3 dagene etter. Det var gammelt blod som var brun sort pga jeg hadde litt blødning etter uttaket. SÅ da stiller hode mitt spm om det heller kan være ett blodkar som du nevner?
Godt det er ufarlig hvertfall.. Har mere stikkinger i underlivet nå og noe som boble lingnende følelse.. er det murring kanskje? Har skikkelig vonst i ryggen også.. OFF nå høres jeg ut som en hyppokonder jo... asj[:'(]

ORIGINAL: bet

Det at Crinonen eller Cyclogesten (regner med det er den du snakker om) blir litt lyserosa av og til er helt normalt. Det kan være et blodkar som har sprukket eller noe rester fra uttaket kanskje. Så lenge du ikke har blødning ville jeg ikke være bekymret.
I forhold til at du er så oppblåst og stiv og støl så kan jo det være du er borti noe overstimulering da...?har du kjent noe av det tidligere etter uttaket eller ble du plutselig slik nå? Det at du hadde vondt når du tisset kan jo også tyde på noe sånt da men så lenge du får ut noe og ikke får problem med pusten så er det vel lite de vil gjøre [8|]

ORIGINAL: IVFProver84

Nå blir det litt detaljert her, men jeg må spørre noen og her er det beste plassen å spøre.

I dag har jeg kjent litt TR smerter, men ikke så mye. Kjempe støl i lår/rumpe/bekken og litt mage(Ser helt Super teit ut når jeg går). Det er likevondt som da jeg hadde uttak. Samme greiene... Vondt å sitte å gå
Jeg tar jo denne kremen som skal føres opp i vag. den er jo hvit, men da jeg gikk på toalettet var den lyse rosa.
Er det noe galt med meg? Itillegg er jeg såå oppblåst og ser ut som om jeg skulle være 5 mnd på vei minst... Helt sykt.

What to do?? [8|][&o]

Søte[;)]
jeg  har fått høre at det er helt normalt at crinonen kommer ut i alle farger og fasonger...og opplevd det selv...skikkelig kjipe saker det der!
Jeg krysser ALT for at det er lille spire som prøver å klore seg fast[:D][:D][:D]

go`klem til deg vennen[:)]

Oioi, håper ikke det er farlig hvis det blir verre[&:]

ORIGINAL: småsmurf

Det att crinonen blir lyserosa, eller litt andre nyanser er nok helt normalt. Kan som sagt være rester etter uttaket, eller slimhinner som blir litt såre og dermed kommer det rosafargede rester av crinonen ut igjen, det kan bli værre etterhvert og det[;)]

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: IVFProver84

What to do?? [8|][&o]

Søte[;)]
jeg  har fått høre at det er helt normalt at crinonen kommer ut i alle farger og fasonger...og opplevd det selv...skikkelig kjipe saker det der!
Jeg krysser ALT for at det er lille spire som prøver å klore seg fast[:D][:D][:D]

go`klem til deg vennen[:)]

Nåh, tusen takk snuppa... Det varmer at alle svarer meg og det er ufarlig..
Ble roligere nå[:)]

ORIGINAL: Blomst85

Jeg har gått på Crinone begge gangene her... Ved første forsøket mitt kom det ofte klumper ut igjen i alle farger og fasonger, og det er heeeelt normalt. Det at det kommer mer innimellom er også helt vanlig. Husk at jo lenger du går på crinonen, jo fullere blir det lissom oppi der. Kommer ikke noe særlig ut av meg ennå. Har gått på den bare i 4 dager, og jeg vet at det kommer mer etterhvert som dagene går... Vi får ruge videre og håpe på det beste...

Krysser fingrene for deg, og ønsker deg masse LYKKE TIL

Dette er min 6. dag så det har ikke kommet sån super mye, men litt..
Takk for svar[:)], og lykke til videre som ruger

det er ikke noe i bekymre seg for tror jeg.... kjenner meg godt igjen..... jeg er bare på rugedag 3, og jeg kjenner ikkeno...

håper jeg kan merke noe etterhvert, en liten spire..

Jeg kjenner noe hele tiden..... eller er det bare innbillning og tr kommer? Livredd[&:]

Husk at Crinone kremen er et hormon som som heter progesteron. Det er et hormon kroppen normalt skiller ut selv når du er gravid. Så det betyr at vi alle sammen får graviditets symptomer. Og da er det jo vanlig å få ømme pupper, tisse trengt, dårlig smak i munnen kanskje og mensmuringer. Så når vi tar den Crinonen så fyller vi på en måte kroppen med graviditets tegn.. Det er noe ordentlig dritt, men vi må nok bare vente til denne testen skal tas... Jeg er litt tidlig ennå, men du merker nok litt på kroppen....

Jepp her har jeg ømme bryster så jeg tror ikke på noe enda jeg hehe...

Back
Topp