må bare spørre..lurer så veldig

Miami79

Flørter med forumet
Er nå inne i 5pp og så vidt jeg vet hadde jeg el rundt 1nov. Startet med el.slim to-tre dager før å på el dagen adde jeg litt vondt i ene siden ganske langt nede. Var gravid for 3 år siden også, men kan ikke helt huske om hvordan det var da jeg oppdaget at jeg var gravid. De to siste dagene har jeg hatt sånn "sting lignende" følelse i magen.Ikkje akkurat vondt, men litt ubehagelig. Husker samme følelsen fra sist, men det var i slutten av svangerskapet.
Noen gravide som hadde samme "smertene?? Jeg får alltid litt mensmurringer før mens, men det er jo ca 1 uke til. Kanskje vi får en juli baby til??? Testa to ganger forige periode, men negativ så klart. Tror det var innbillt graviditet...hehe...

Litt teit å spørre i og med jeg har hatt et svangerskap fra før, men dumme meg skrev ikke dagbok desverre...

heisann...

håper du er gravid jeg.. ta en test da vel...det kan jo være en liten spire i magen..
håper iallfall jg på..
lykke til:)[:D][:D]

Jeg har alltid vondt på en av sidene ved EL.Legen min sa at noen damer er mere følsomme enn andre på det der, men for meg er det jo helt topp for da kjenner jeg jo nøyaktig når jeg har EL. Det kan nok være det du kjente...

Du kan jo være gravid! Mange ullike symptomer på det! Har hørt mange si at de hadde vondt i magen i begynnelsen.

Vil bare ønske deg lykke til! Håper det har klaffet!

Krysser fingrene for at du får et positivt svar om ikke lenge.

M

Mange kjenner en stikkende følelse ja... Så håper du er gravid jeg[:)]
Ønsker deg masse lykke til[:)]

Jeg mener å huske at jeg har lest et sted....at det er EL slimet man skal ta utgangspunkt i....da er eggløsn...
Smertene man kjenner kan være forskjellige ting....og i noen tilfeller da man kjenner disse smertene, kan eggløsningen være over allerede.....Men lykke til!! krysse fingre

[&:]Jeg har akkurt de samme symptomene som deg! Først el-slim, så smerter i siden i et døgn og den siste uken konstant murring nederst i magen...og trøtt. Har ikke vært gravid før, og det er for tidlig å teste...

Back
Topp