Miami79
Flørter med forumet
Er nå inne i 5pp og så vidt jeg vet hadde jeg el rundt 1nov. Startet med el.slim to-tre dager før å på el dagen adde jeg litt vondt i ene siden ganske langt nede. Var gravid for 3 år siden også, men kan ikke helt huske om hvordan det var da jeg oppdaget at jeg var gravid. De to siste dagene har jeg hatt sånn "sting lignende" følelse i magen.Ikkje akkurat vondt, men litt ubehagelig. Husker samme følelsen fra sist, men det var i slutten av svangerskapet.
Noen gravide som hadde samme "smertene?? Jeg får alltid litt mensmurringer før mens, men det er jo ca 1 uke til. Kanskje vi får en juli baby til??? Testa to ganger forige periode, men negativ så klart. Tror det var innbillt graviditet...hehe...
Litt teit å spørre i og med jeg har hatt et svangerskap fra før, men dumme meg skrev ikke dagbok desverre...
Noen gravide som hadde samme "smertene?? Jeg får alltid litt mensmurringer før mens, men det er jo ca 1 uke til. Kanskje vi får en juli baby til??? Testa to ganger forige periode, men negativ så klart. Tror det var innbillt graviditet...hehe...
Litt teit å spørre i og med jeg har hatt et svangerskap fra før, men dumme meg skrev ikke dagbok desverre...