må bare spøre

Jeg aner ikke ang. den testen altså, men det høres ut som problemene dine er muskulære.. Har du prøvd kiropraktor eller naprapat? Jeg har gitt opp å gå til legen med ryggproblemer.....

ja spørsmålet va e d normalt dei tar slik prøve? eg sitte lure ka fillen dei trur om meg. e ikke gøy gå te legen men har hatt så mye vondt i ryggen , åssså føle eg at de mistenke meg for holde på me noe. derfor eg lure om d e vanlig at dei gjør, eller om dei virkelig trur noe slikt om meg :(

Jeg har iallefall aldri blitt sjekket for stoff, og de har vel ikke lov å teste deg for noe uten ditt samtykke? 

nei har ikke d , haddde tenkt høre om han kunne henvise meg te kiropraktor, men ble så satt ud :(

nei d har dei kansje ikke, men eg tenkte jo at d var en vanlig urinprøve. ikke noe stress. eg har jo ingenting å skjule og he aldri gjort noe slik, va bare eg ble så satt ut når eg fatta d va for d

men koffro jorde dei d på meg då:( fatte ingenting. eg e nesten aldri så legen, eller noe. hmm jaja eg får vel abre glemme d då. kjenne bare eg mista utrolig 2troen på legen min

Ring legekontoret i morgen. Forklar den situasjonen med urinprøva, og spør hvorfor de gjorde det på den måten.....

I all verden. Ring legekontoret i morgen du.

Back
Topp