Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg aner ikke ang. den testen altså, men det høres ut som problemene dine er muskulære.. Har du prøvd kiropraktor eller naprapat? Jeg har gitt opp å gå til legen med ryggproblemer.....
ja spørsmålet va e d normalt dei tar slik prøve? eg sitte lure ka fillen dei trur om meg. e ikke gøy gå te legen men har hatt så mye vondt i ryggen , åssså føle eg at de mistenke meg for holde på me noe. derfor eg lure om d e vanlig at dei gjør, eller om dei virkelig trur noe slikt om meg :(
nei d har dei kansje ikke, men eg tenkte jo at d var en vanlig urinprøve. ikke noe stress. eg har jo ingenting å skjule og he aldri gjort noe slik, va bare eg ble så satt ut når eg fatta d va for d
men koffro jorde dei d på meg då:( fatte ingenting. eg e nesten aldri så legen, eller noe. hmm jaja eg får vel abre glemme d då. kjenne bare eg mista utrolig 2troen på legen min