må bare slippe ut litt...

¤Ida

Gift med forumet
Farmor fikk vi vite for 3 uker siden at hun har kreft, lungekreft å den ene lungen har kollapsett, hun sa først nei til behandling, men endret endelig mening å skal begynne nå, men hun er svak å gammel, men gir jo et lite håp likevell...

i går fikk jeg telefon, nå ligger mormoren min på sykehus[:(]
hun falt sammen i går da hun var i byen å handlet å ble sendt på sykehus å ligger enda på overvåkninga...hun hadde vært hos legen i forje uke pga smerter å han trodde det kunne være hovedpulsåren det er noe galt med[&:] så nå er jeg kjempe redd for henne, hun har vært gjennom kreft å gudene vet hva tidligere så hun er jo sliten. hun stresser, har magesår og jobber sikkert 200%, spiser ikke osv osv...

å nå skal jeg den 15 å ta nye prøver av livmorhalsen, han er usikker på om han fikk bort alle celleforandringene (jeg har den alvorligste sorten) så er spent på hva som skjer med meg også[&o]

føler at jeg går bare å bekymrer meg, våknet i natt å kjente uro og angst, var skikkeli ekkelt å nå skjønner jeg hva folk mener med angst anfall. skulle ønske at alt var normalt igjenn!!!

mitt juleønske er at vi alle skal bli friske å at jeg kan fortsette å ha begge bestemødrene mine mye mye lengre!!!

Huff, er så trist med den helvettes kreften [:'(][&o]   ønsker deg masse lykke til med egne svar, og mormor/farmor!!!
Julen skal jo være en glad tid, så prøve å kose dere også da[:D]

Uff da.. Jeg skal krysse fingrene mine for dere alle!! Håper det går bra [:)]

God bedring, sender noen varme tanker til deg og dine!

ORIGINAL: Celezte

Uff da.. Jeg skal krysse fingrene mine for dere alle!! Håper det går bra [:)]

Sender deg en klem, jeg. Er tingenes iboende faenskap, som gjør at mange vonde ting kommer samtidig.
Krysser fingrene for bestemødre og ikke minst for deg[:)]

Back
Topp