Må bare skryte litt

Mamma2010og2014

Glad i forumet
har fått beskyldning på beskyldning det siste halvåre nå om at samboer går på stoff..
han har nektet å nektet for dette å jeg har selfølgelig trodd på han i å med at jeg har aldri funne ut at han har løyet har kun funne bekreftelser på at det han sa var sant [:D] å det fikk jeg bevis for nok en gang i dag[:D][:D]
har siden desember nå hatt gnål fra politiet om at både han å jeg tar stoff.. å det er bare noe av det siste jeg ville gjort.. greit jeg er 18 å bor en plass der det er mye slikt, MEN jeg har så vidt røst alkohol engang å aldri blitt tatt for noe som helst så har et helt fint å rent rulleblad [:)]
min kjære har da blitt tatt får vold i fylla none ganger, men det gikk åver streken da vi ble beskylt får å være stoffmisbrukere.. SPESS når vi venter bare.. MEN i dag var vi å tok urinprøver å må bare si det IN YOUR FACE til de som har gått å sakt at vi / han tar stoff..

måtte bare skryte litt [8D] er sååå stolt av å kunne si at jeg kan stole på min kjære [:D]

Ikke morro å ikke bli trodd.. Og iallefall nå som dere går å venter en liten en også..
Deilig å bli "renvasket".
For dette er jo en alvorlig sak å bli anklaget for, som kan få stygge utfall for de det gjelder.

Nå får du nyte tiden fremover i graviditeten og kose deg med samboeren din[:D][:D][:D]

Og stå på. Ikke la ryktespredning stoppe deg/dere..

stooor klem

Right back at ya!! - tenker meg det føltes godt ja!

forferdelig å måtte leve med sånne rykter, sånt skal man ikke spre uten å ha bevis og grunner.
Stå på, og kos dere med magen[:D]

ja årh det er bare såååå deilig...
det var jo kommet til politie å barneverne.. så blir så sur når folk skal gå å spre teite rykter uten å egentlig har ide om hva som er galt liksom..
hater folk som dømmeruten å kjemme...!

men nå tror jeg at jeg skal kjøre sak på denne politimannen som henger seg SÅ opp i mitt liv..har snakket med andre politifolk å de sier det at det er langt i fra han sin jobb å at denne situasjonen er meget spessiel [&:]
vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, men tror ikke min graviditet takler en så stor anklage igjen..

hva ville dere gjort tror dere?

så bra da [:D][:D] for oen duster folk er som har beskyldt dere for sånne ting.,, men må være sinnsykt godt å si I TOLD YOU SO [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: eilejoha

Ikke morro å ikke bli trodd.. Og iallefall nå som dere går å venter en liten en også..
Deilig å bli "renvasket".
For dette er jo en alvorlig sak å bli anklaget for, som kan få stygge utfall for de det gjelder.

Nå får du nyte tiden fremover i graviditeten og kose deg med samboeren din[:D][:D][:D]

Og stå på. Ikke la ryktespredning stoppe deg/dere..

stooor klem

Back
Topp