Må bare skryte litt....!

Lehcar

Elsker forumet
Vet at dette kanskje ikke er rette forumet å ta opp dette da, men...
Beklager alle detaljene, men..... håper dere tåler det...
Ville bare skryte litt av yngstejenta vår. I det siste har vi iherdig prøvd å jobbe med å få minstejenta til å venne seg til å sitte på potta. Fram til nå har det vært litt av en kamp og hun har ikke villet sitte mer en et par sekunder i gangen på potten. Men i går fant vi fram en bok, kledde av henne også kom hun å satte seg på potten i små doser, mens vi leste litt i boka. Og trur dere ikke hun klarte å bæsje i potta[:D]?! Hun fikk kjempemasse ros, og var tydelig fornøyd der hun kikket på resultatet!
Hun har også begynt å si ifra når hun har bæsjet i bleien. Går d rundt og sier "Kah-Kah" (som betyr bæsj på italiensk) og klapper seg på bleien! Ufattelig gøy da, men regner med at det ennå går iallefall et halvt år før hun er renslig da. Men dette er jo en god begynnelse. Yngstejenta er jo ennå ikke 18 mnd.

her er det rom for alt!! Gratulerer med vellykket pottetrening - flinke lille frøkna!

Takk for stor takhøyde her inne på septemberforumet!!!
Kjekt å kunne skryte litt også da vet dere[:D]!!!

Helt enig! Vi tåler å høre skryt om ungene.. Jenta di var jo kjempeflink! Jeg håper jo at vi vil bruke forumet vårt etter fødsel og, og da blir det nok masse skryt fra andre av oss og.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Helt enig! Vi tåler å høre skryt om ungene.. Jenta di var jo kjempeflink! Jeg håper jo at vi vil bruke forumet vårt etter fødsel og, og da blir det nok masse skryt fra andre av oss og.. [:D]

Det ser jeg fram til! Kjempespennende!!!

Ja man kan jo drømme... men å være bleiefri når man er knappe 20 måneder er vell for mye å håpe på da... men kjekt hadde det iallefall vært.
Marielle, jente nr. 1 var mer eller mindre renslig da hun var to år... håper bare at Bella er like flink!

Back
Topp