Må bare skryte litt :)

panterinnen

Gift med forumet
Som noen her vet så var Sander oppe i natt slik at jeg ikke kunne få lagt meg, kom meg først i seng rundt halv tre tiden.
Kjærsten hadde jo bedt om å få sove lenge i dag så jeg visste jeg måtte opp om noen få timer uansett for å ordne med Sander igjen og var egentlig pottesur på min kjære forlovede...

Tror dere ikke han lot meg sove til halv elve i dag da?? Hadde vasket hele kjøkkenet når jeg kom ned igjen og hele pakka..
Ikke følt meg så utvilt på evigheter [:D]
Rart jeg elsker han eller?? [:D][:D][:D]

Så fantastisk!!!
Snill mann du har!! [:)]

NEI, ikke rart i det hele tatt. Jeg vil skryte av deg også, for noe som jeg har merket meg om meg selv så er jeg MYE flinkere å kritisere min sambos feil enn å skryte av han....du er flink!!!!

Så utrolig fint gjordt av ham da. Du fortjener å få hvilt ut du også

Vel fortjent søvn på deg[:D] og en klapp på skulderen til din forlovede fra meg for at han var snill så snill med deg idag[:)]

ORIGINAL: mayb31

NEI, ikke rart i det hele tatt. Jeg vil skryte av deg også, for noe som jeg har merket meg om meg selv så er jeg MYE flinkere å kritisere min sambos feil enn å skryte av han....du er flink!!!!

ehmm.. kan godt referere til min andre tråd der jeg ikke skrøyt av han i det hele tatt...

Han har blitt så ramp eller noe sånt het den og vel, må vel si at jeg er veldig flink til å kritisere typen for alle feil han gjør og gir han sjelden komplimenter når han gjør noe riktig. Rart det der at vi er sånn [8D]

Ja jeg tror det er lett for mennesker å legge merke til alt det negative rundt oss, og glemme alt det positive.
Prøver selv å bli mer positiv,men før jeg vet ordet av det så er jeg tilbake i den gammle tralten...

Back
Topp